/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
password på .rar
Fra : oleeliassen
Vist : 404 gange
200 point
Dato : 11-08-04 11:53

Jeg har fået sendt nogle filer af en kolega som han har er samlet i en .rar fil. Problemet er at de er låst med et pasword og min kolega er ude og rejse de næste 2 måneder uden at jeg kan få fat i ham. Når jeg åbner den med ultimatezip kan jeg sagtens se hvad der er i filen men når den skal pakkes ud beder den om et pasword. Er det muligt at cracke filen eller på anden måde få "låst" filerne op?

-Ole

Accepteret svar
Fra : thulin

Modtaget 200 point
Dato : 11-08-04 13:32

Hvis du lige klikker dig ind på nedenstående link.
http://www.rarpasswordcracker.com/

På siden kan du downloade en demo version af programmet, hvilket betyder at de har lagt en "limitation" på prorammet, sandsynligvis at den kun vil finde password med max 4 bogstaver.

Download programmet, og prøv det...
Er det noget så kan du jo købe en licens, eller se om du kan "låne" en licens et eller andet sted.

Licensen kan jeg desværre ikke hjælpe dig med (sådan er det på Kandu)

Men hvis du er hurtig kan du her finde noget på nedenstående link som måske er interessant. (ligger der kun 1 time)
http://home19.inet.tele.dk/thulin/rar.htm

Godkendelse af svar
Fra : oleeliassen

Dato : 02-09-04 15:14

Tak for svaret thulin. Desværre fik jeg aldrig programmet til at virke ordentligt, det kunne i hvert fald ikke knække koden på min fil, hvilket selvfølgelig kan skyldes en fejl 40.

-Ole