/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Tilbyde hjemmesider til brugere - samarb~
Fra : samarbejde
Vist : 749 gange
220 point
Dato : 30-06-02 22:34

Vi er en mindre forening der driver en efterhånden meget besøgt hjemmeside.
Vi ønsker at kunne tilbyde vore brugere mulighed for at oprette gratis hjemmesider. Til dette har vi behov for assistance, dog uden at vi vil kunne tilbyde en mega betaling §

Vores server tilbyder:
ASP
Perl
PHP
Database funktion kan indkøbes.

Skulle du have interesse i at være med til sådan et projekt hører vi gerne fra dig. Der er ingen tidsfrist på dette projekt.

Med venlig hilsen
Foreningen

Kommentar
Fra : itgrafen

Dato : 30-06-02 23:20

hvilken type hjælp skal i bruge ?

vh
itgrafen

Accepteret svar
Fra : somar

Modtaget 230 point
Dato : 30-06-02 23:21

Hmm, det lyder interessant. Jeg vil gerne høre mere om projektet. Hvordan kan bedst kontaktes?

/Omar

Kommentar
Fra : samarbejde

Dato : 01-07-02 00:05

Ja, jeg var vist ikke helt præcis §
Der skal laves en hjemmeside designer, ikke helt vilde funktioner.
Brugerne skal ikke selv kunne oprette sig som bruger, da det skal foregå i et lukket miljø.
Der skal være adgang til opload af billeder til brug på siden med oversigt over billedearkiv.
Adgang til vores tilbudte billeder.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 01-07-02 16:18

Det lyder som en god ting....

Hvordan kommer man i kontakt med dig ?? har du icq eller mail ??

Database er jo ikke noget problem, her kunne man jo anvende f.eks. MySQL som server ? Det forudsætter vistnok at man kører apache som webserver ?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-07-02 16:57

Zonker
Hold op hvor er du dobbelmoralsk
du plejer ellers og skrive til dem der annoncerer herinde,at dette ikke er et forum for annoncer med mere,og så plejer du at henvise til den blå avis
men i dette tilfælde syntes du at det er iorden,hvorfor det?
og jeg vil gerne have et ordenlig svar herpå

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 01-07-02 19:48

briani alt hvad du skriver er uinteressant, så bland dig uden om.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-07-02 21:31

Zonker
Hvad med at svarer på det jeg spurgte om?
men jeg kan da godt se at det må være meget svært at forklarer,hvorfor man mener det ene,den ene dag,og total skifter mening den anden.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 01-07-02 22:43

Kære Samarbejde

Jeg er sikker på at vi vil kunne finde mere stof på www.udvikleren.dk

Ellers kunne jeg jo om nødvendigt sætte et phpboard op, det er det samme som der bliver brugt på www.gratisdns.dk's hjælpeforum.

Har du nogle ideer udover det du nævner, som det kan indeholde ??

Kommentar
Fra : yoogi

Dato : 05-07-02 22:48

Dette kan oxo gøres i rent flash hvor brugerene får mulighed for at skifte ikoner - baggrunde - farver osv. Vi har allerede lavet en sådan portal, Brugernes settings huskes hvergang de logger på, men kan ændres hvis de vil, der er messageboard - newsboard og faktisk alt hvad hjertet kan begære, sidst og ikke mindst det er klart til brug. Nysgerrig ?

Så drop en message

Yoogi