/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
dele kalender?
Fra : ticka
Vist : 364 gange
50 point
Dato : 10-08-04 20:57

Jeg vil gerne dele kalenderen i outlook på mit arbejde med min kalender i outlook hjemme. Jeg har prøvet det tidligere, og det fungerede fint, men...
Jeg sendte anmodningen fra mit arbejde og hjem til, men det eneste der skete var, at jeg hjemme fik en almindelig email for hver enkelt aftale, jeg havde lavet i kalenderen på mit arbejde.
I mit outlookprogram hjemme, mangler der et punkt i menuen: Filer - mapper - del... Altså muligheden for at dele kalender-mappen er der slet ikke. hvordan får jeg vist den?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 10-08-04 21:09

Ved at installere Microsoft Exchange f.eks

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 10-08-04 21:16

......og hvordan gør jeg det?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 11-08-04 00:00

????????????????
Du har før kunne få det til at fungere!!!
Nu spørger du om hvordan man installere Microsoft Exchange ???

Normalt skal man bare klikke på den pakkede fil, så sker det hele, mere eller mindre af sig selv. IK?

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 11-08-04 15:20

okay, forklaring følger:
Har før haft det til at fungere, men det er et par år siden.
I mellemtiden er alt på min egen putter blevet omindstalleret, en nyere version af outlook er bla. kommet til, og Microsoft Exchange er tilsyneladende ikke blevet installeret sammen med den øvrige del af programmet.
Med risiko for at få smidt mudder i ansigtet, så tør jeg derfor godt spørge igen: Hvordan installerer jeg Microsoft Exchange, hvad hedder filen, der skal pakkes ud og hvor ligger den henne?

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 50 point
Dato : 11-08-04 18:37

Du skal nok ud at anskaffe dig Exchange så, det er et selvstændigt program, og absolut ikke billigt

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 11-08-04 20:07

hmmmm........måske jeg skulle finde min gamle version af outlook frem igen.....der havde jeg muligheden for at dele kalenderen og de andre mapper fra starten af - måske Exchange fulgte med den.....Håber der kommer andre forslag end dit det sidste, Better_Performance - men ellers må du jo ha´ nogle point - ikke din skyld at svaret ikke passer mig ret godt

Godkendelse af svar
Fra : ticka

Dato : 15-08-04 23:34

Tak for svaret Better_Performance. Lader ikke til at der kommer andre bud, og med min gamle outlook-skive er det kommet til at virke fint!