/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
samsung e700 lyd... pls help me!!?
Fra : jackaske
Vist : 394 gange
48 point
Dato : 10-08-04 20:52

hvordan skruger man op for højtalerene når den ringer? - jeg har skruget helt op, men den er for laav.. er der ikke noget med at man kan skrive noget (måske noget i retning af 2586-098#) og komme ind og skruge op?

Kommentar
Fra : Angband

Dato : 11-08-04 18:02

kender ikke mobilen, men kan forstille mig at du et eller andet sted ahr en volume begænsning som du kan sætte op eller ned

Kommentar
Fra : budtman

Dato : 28-08-04 00:35

Jeg ved ikke om det virker men prøv at lege lidt med dette
skriv: *#8999*8378#
Gå så til H7W test
og så lyd instillinger
Der kan du lege lidt med lydinstillingerne for telefonen.

Et godt råd skriv lige de gældende værdier ned så du kan sætte dem tilbage til standart