/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
DVP DAP / DVDA?
Fra : Gertz
Vist : 462 gange
100 point
Dato : 10-08-04 19:34

Er der nogen, der har stødt på film indeholdende dobbel vaginal penetration OG dobbel anal penetration sexscene? Og i så fald, hvor kan man få dem/den?
Jeg hørte om det for et par år siden og er egentlig stadig nysgerrig efter om hvorvidt det kan lade sig gøre.. (og om hvordan der er plads omkring hende)

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-08-04 22:28

Aldrig, mener du på samme tid? - lyder umuligt - og ikke særligt ophidsende!!!!!

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 100 point
Dato : 11-08-04 01:46

Altså hver ting til sin tid,

Det lyder ikke særlig sandsynligt, tror du ikke "nogen" har taget gas på dig.
I hvert fald hvis du mener det skulle være samtidig???????????
Nej det tror jeg ikke på, medmindre to af "aktørerne" skulle vise sig at være en eller anden "gummiting".
DVP/enkelAP eller omvendt, kunne muligvis praktiseres???????????????
Men det andet...som TheRipley også siger: det lyder umuligt

Kommentar
Fra : blackbooks

Dato : 12-08-04 14:49

jeg må sige, har hørt om det, men efter min mening er det en umulig opgave og desuden
sikkert heller ik ophidsende, men der findes jo mange temmelig bizarre (stillinger), så jeg må skuffe dig med
mit svar, kort sagt, led efter noget der ligner, men lige det er vidst mere en sex-fantasi. jeg undskylder
hvis jeg har fornærmet dig eller nogen....

hilsen blackbooks.

Kommentar
Fra : Gertz

Dato : 12-08-04 16:06

hehe - nej, jeg føler mig bestemt ikke fornærmet. Det er ikke en tanke, jeg har fundet ophidsende, men bizar - ja faktisk morsom. (Vil det stadig være umuligt, hvis hun manglede begge ben og det var fire dværge? (Én, for mit vedkommende, bizar og spontan tanke, der ikke skal tages seriøst)).
Håber alle kan se det, ellers vil jeg gerne undskylde for min bizarre humor.. :D ;)

Men hvorom alting er, så med de bizarre ting, der findes rundt omkring på nettet, vil jeg ikke være overrasket over det skulle findes alligevel.. Jeg vil lade spørgsmålet stå åbent lidt endnu ellers får dova pointene..

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-08-04 18:01

Uden ben og dværge, lad os så antage, at en bestemt legemsdel på dem Ikke er af dværgvækst i længden, så er den ved at være hjemme ( du ved, man må sno sig, som ålen sagde)

Kommentar
Fra : trisse63

Dato : 14-08-04 08:23

hmm når en kvinde kan føde et barn... og modtage "fisting" er dobbeltpenetration vel ikke en umulighed...
Dog lad det for guds skyld foregå stille og roligt og i kvindens tempo

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-08-04 11:11

Ja trisse63, det er vi heller ikke i tvivl om, men hvis du nærlæser spørgsmålet, hvil du finde ud af, at det ikke bare er dobbelt, men " 2 i hver" hvis man kan kalde det sådan (altså 4 på en gang) og det tror vi ikke på

Kommentar
Fra : trisse63

Dato : 15-08-04 17:47

nå for dælen *tager lige luppen frem*

Men ligegyldigt, om der er en, to, tre eller flere.. lad det foregå i kvindens tempo

ville nødigt udsættes for den behandling..ku jo risikere at sprække

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-08-04 20:30

Godkendelse af svar
Fra : Gertz

Dato : 08-09-04 00:34

Tak for svaret dova.