/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Hvilken side?
Fra : FarleHamse
Vist : 373 gange
20 point
Dato : 10-08-04 18:29

Jeg kunne godt tænke mig at finde ud af, hvad man synes om michael moore, her inde på kandu. Uden at skulle læse smatlige indlæg om ham, det er da for kedeligt.

Det lyder simpelt, men det er det jo også:

Er du enig med michael moore?

Hvis du er, så skriv: Enig med Moore

Hvis ikke så skriv : Uenig med moore.

For at det hele ikke bare skal blive en tælle liste, må du godt tilføje en enkelt linie, med hvad du kan lide/ikke lide ved moore

Lad være med:

>Jeg kunne godt tænke mig at finde ud af, hvad man synes om michael moore, her inde på kandu.

(og så en kommentar til overstående her)

så bliver resultatet svært at læse ;)
PS: jeg vil ikke sige min mening, først til sidst. Ellers kan det have effekt på de svar der kommer til dette indlæg, hvilket jo er ret så ærgeligt.

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 10-08-04 18:34

Tror ikke det kan gøres op sådan sort på hvidt. På nogle punkter synes jeg MM er en super fed journalist med nogle gode ideer og et utroligt temperement. Nogle af de situationer ham kommer ud i tackler han utroligt godt. På andre punkter kan han dog gå lidt over stregen.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 30 point
Dato : 10-08-04 18:41

Enig med Moore
Vi har brug for en mand som ham, hvis demokrati ikke skal ud/afvikle sig til oligarki

Kommentar
Fra : FarleHamse

Dato : 10-08-04 18:44

ok, lukker igen. Du har ret når jeg lige tænker ekstra over det.

Jeg synes selv Michael Moore leverer varen selvom han jo går over stregen nogle gange, som du jo siger.

Godkendelse af svar
Fra : FarleHamse

Dato : 10-08-04 18:45

Tak for svaret tedd. Du har skam ret. Jeg synes bare det kunne være spændende at se hvad mange personer mener om den samme person. ;)

Bedste hilsener

FarleHamse

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-08-04 18:50

Tja så skulle du jo nok ha ladet spørgsmålet stå åben lidt længere

Kommentar
Fra : FarleHamse

Dato : 11-08-04 17:34

haha, nej jeg har fået svar. JEg synes også det er et lidt sumt spørgsmål når jeg tænker over det.

Hilsener

Kommentar
Fra : FarleHamse

Dato : 11-08-04 17:42

Ups, "Jeg" skulle ikke skrives med stort.