/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
counter-strike server, hvordan?
Fra : mikkelgj1
Vist : 467 gange
28 point
Dato : 10-08-04 17:49

Jeg er ved at lave en cs-server på mit netværk, som er 2048/512
1: hvor mange kan jeg trække online?
2:hvordan laver jeg admin mode?
3: er der nogen der kender sider så det bviver nemmere for mig at styre den selv?

Kommentar
Fra : Taberen

Dato : 12-08-04 01:42

Hey du kan hente adminmod fra deres hjemmeside www.adminmod.org det kræver dog at du afsætter lidt tid for at sætte dig ind i tingene men det er til at forstå og inden længe moderere du dit personlige adminmod

Tjek også: http://cserver.coolfreepage.com/files.php

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 12-08-04 19:29

fuck adminmod er svær du har ikke noget andet?

Kommentar
Fra : Taberen

Dato : 12-08-04 20:59

Adminmod er hvad jeg vil sige du bør installere. du kommer ikke langt med rcon kommandoer. Og når det først kører kan du også ALT med adminmod. Jeg havde engang en server hvorpå jeg kunne gøre mig selv udødelig, flyve rundt som om man var død, få modstanderen til at lyse op i de mest sindsyge farver m.m.
Det er hvad din server skal have for at du kan styre spillet og derudover noget statsme eller log_anal for at spiller bliver ranket så man kan se hvem der er bedst.

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 14-08-04 12:34

det prøver jeg lige i anden omgang.. men min sevrer vil ikke online ? kun LAN. øh hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 17-08-04 08:40

Du skal åbne for de porte CS bruger i din router.

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 17-08-04 13:42

wilson? hvordan gør jeg det?

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 19-08-04 11:40

Logger på din router og finder NAT (Network Address Translation) og sætter CS-portnummer (tror nok det er 27015) ind på tabellen og lader den pege på din lokal maskines IP (f.eks 192.168.1.100). Så vil man herefter kunne kalde din server udefra, fordi man bliver ledt til din lokale computer igennem routeren.

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 29-08-04 21:25

jamen wilson, jeg ved ikke hvordan jeg kommer ind på min rounder, jeg har mistet min manuel..

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 29-08-04 21:25

det er en amitech..

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 30-08-04 13:41

Så find manualen på Amitech's hjemmeside

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 30-08-04 15:57

nu har jeg fundet den, men det er fandme svært at finde ud af når det hele er på engelsk..

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 31-08-04 08:58

Ok...du skal finde NAT (Network Adress Translation) og sætte port 27015 til at pege på den "Server-IP" - f.eks 192.168.0.10

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 08-09-04 17:29

? er jeg en idiot siden jeg ikke kan finde det?

Accepteret svar
Fra : wilsonweb

Modtaget 28 point
Dato : 09-09-04 13:27

Et sted i din router er der mulighed for at sætte en port til at kunne åbnes (f.eks port 80 som er "hjemmeside-server-port") og der skal du så skrive 27015 og så IP-adressen på din computer (f.eks. 192.168.1.100) ... du kan også indsætte et link til manualen for din router, så skal jeg prøve at finde opsætningen for dig.

Godkendelse af svar
Fra : mikkelgj1

Dato : 17-09-04 15:57

Tak for svaret wilsonweb.

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 20-09-04 08:42

Kommentar
Fra : wilsonweb