/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hvor købes modelbilen"Il tempo gigante"
Fra : Lars2000
Vist : 3114 gange
100 point
Dato : 10-08-04 13:00

jeg havde som dreng en modelbil fra Bjergkøping grand prix - il tempo gigante. Desværre er den forsvundet eller blevet bortgivet. Men jeg vil meget gerne finde en tilsvarende. Den var omkring 25-30 cm lang.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-08-04 13:46

Ved ikke om den fås mere, men prøv og kig på
www.bjergkobing.dk/home.html

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 10-08-04 15:30

Jeg har hørt at Ivo Caprino (Instruktøren) havde en Il Tempo Gigante i FULD STØRRELSE som han lå og kørte rundt i...

Kommentar
Fra : Lars2000

Dato : 11-08-04 14:22

har surfet en del rundt på nettet uden at kunne finde det ... håber stadigvæk en eller anden kan hjælpe ...

Kommentar
Fra : Lars2000

Dato : 11-08-04 14:22

har surfet en del rundt på nettet uden at kunne finde det ... håber stadigvæk en eller anden kan hjælpe ...

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 11-08-04 15:42

Her er der en der har bygget den i LEGO for et par år siden - måske fås der en byggevejledning..

Kommentar
Fra : Lars2000

Dato : 11-08-04 15:46

beklager det var ikke lego-modellen jeg var ude efter. Det var en meget fin og detaljeret modelbil. Ligesom man kan få i dag med ferrari, porsche og de andre klassiske bilmærker ...

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 11-08-04 17:19

Hvis den ikke findes som ny, kan man vel købe en gammel - prøv at annoncere i den blå avis, gul og gratis e.l.
www.dba.dk
www.gulgratis.dk