/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
fluval pumpe
Fra : rosenkilde
Vist : 739 gange
50 point
Dato : 06-06-01 09:59

Hej jeg vil gerne skifte mit 128l akvarium ud med et på 250l nu er mit spørgsmål kan min ellers udmærket pumpe en fluval 204 klare et akvarium på den størelse? En anden ting er der nogle der har nogle erfaring med fluval pumper jeg tænker på om de har nogle svagheder.

Accepteret svar
Fra : jdjespersen

Modtaget 50 point
Dato : 06-06-01 11:00

Fluval 204 har en max. anbefalet akvariestørrelse på 200 liter, så med mindre dit akvarie virkelig "fungerer" godt, får du nok svært ved at klare dig med din nuv. pumpe. Jeg tror 304'eren, som går op til 300 liter, koster ca 100-150 kroner mere.

/jeppe

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-06-01 19:44

SNIP
>er der nogle der har nogle erfaring med
> fluval pumper jeg tænker på om de har nogle svagheder.dem virker det fint.
> Jeg har læst et det kan være NAT (Network Address Translation) på Cisco
> routen der kan være problemmet, men jeg har inu ikke fundet en
> løsning..

Tjah, du kunne jo lade være med at koble din akvariepumpe sammen med din
router.

Sorry, men jeg ku ik la være.

Mon ikke du har blandet 2 indlæg sammen?

mvh
ha

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-06-01 00:54

> Mon ikke du har blandet 2 indlæg sammen?

Det tror jeg også!

--
Med Venlig Hilsen / Regards,

Tom Manczak, Copenhagen, Denmark
ICQ 110297734