/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
owners manual ????
Fra : bennymanden
Vist : 808 gange
200 point
Dato : 10-08-04 00:45

Hej allesammen !
Jeg har lige erhvervet en brugt Aprilia Classic 50 fra 1999, det er en 45-knallert.
Nu mangler jeg en såkaldt "Owners manual" det er vel en slags instruktionsbog.
Er der nogen der kender et sted hvor en sådan kan downloades, eller der er måske en som ligger inde med en.
Det kunne være rart at se hvordan det hele "skulle virke", og lære lidt om olie, benzin m.m. - dæktryk - tankindhold - ja alle disse ting som er godt at kende præcis, når maskinen skal behandles optimalt.
På forhånd tak Benny

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 210 point
Dato : 10-08-04 01:00

Den kan købes her for 98 kr.

http://www.mchjoernet.dk/owners.htm

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-08-04 01:03
Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 10-08-04 01:32

Tak for svaret jakjoe. alletiders jakjoe, jeg bestiller en straks i morgen, så får man den rigtige som hører til maskinen. Mange tak.
mvh Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 10-08-04 01:35

Tak til dig også dova, det var et helt fint link hvor der også er en del gode detailtegninger, den kan helt sikkert også være til hjælp hen ad vejen, jeg vil give dig 100 point for din hjælp også, se seneste 25 med det samme.

Tak skal du have, men nu var jakjoe hurtigst
mvh Benny

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 10-08-04 07:07

Kør forsigtigt

Siger mange tak

mvh
jakjoe