/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Storebælt
Fra : fruergaard
Vist : 980 gange
40 point
Dato : 30-06-02 18:23

Kan man stadig sejle over Storebælt, hvis man ikke gider tage broen?
Hvis ja, hvem sejler?

Mvh. Morten Fruergaard

Kommentar
Fra : heroine

Dato : 30-06-02 18:38

Mols Linien sejler fra Ebeltoft til Sjællands Odde og fra Grenå til Kallundborg.

www.mols-linien.dk

//Charlotte

Accepteret svar
Fra : heroine

Modtaget 50 point
Dato : 30-06-02 18:49

Mols Linien sejler fra Ebeltoft til Sjællands Odde og fra Grenå til Kallundborg.

www.mols-linien.dk

//Charlotte

Jeg lærer det aldrig undskyld :(

Kommentar
Fra : fruergaard

Dato : 30-06-02 18:50

Tak for svaret....

Men jeg tænkte fra Fyn til Sjælland....

Andre?

Mvh. Morten Fruergaard

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 30-06-02 18:58

Hej Heroine/Charlotte,

lærer aldrig hvad?

Mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-06-02 17:24

On Sun, 30 Jun 2002 16:23:20 GMT, "fruergaard"
<fruergaard.news@kandu.dk> wrote:

>Kan man stadig sejle over Storebælt, hvis man ikke gider tage broen?
>Hvis ja, hvem sejler?

Nej - ikke ved siden af broen.
http://www.trafikken.dk/wimpdoc.asp?page=document&objno=2268

Du kan længere nordpå til Århus.

--
Mvh Mogens
http://alfa.tkrath.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-06-02 17:31

fruergaard skrev:
> Kan man stadig sejle over Storebælt, hvis man ikke gider tage broen?
> Hvis ja, hvem sejler?

Ja, det kan man, Scandlines sejler Spodsbjerg - Tårs.

Hvad mener du med "hvis man ikke gider tage broen"? Hvis det er
den korteste vej, er vel ingen der synes det er lettere at tage en færge.

..... eller er du af den type der er for doven til at tage en lur ?

Ivar

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 30-06-02 19:40

Ikke fra Sjælland til Fyn.

OG Ivar, som ikke kan sin geografi, så ligger Spodsbjerg-Tårs ruten imellem Lolland og Langeland.

Så er mit det korrekte svar fruergaard, så afvis venligst heroine's svar.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-06-02 18:27

fruergaard wrote:

> Kan man stadig sejle over Storebælt, hvis man ikke gider tage broen?
> Hvis ja, hvem sejler?

Molslininen: Odden-Ebeltoft, Kalundborg-Århus..

--
Hygge..
Thomas

<http://carftp.com> - a library of car videos.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-06-02 18:46

"fruergaard" <fruergaard.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Z9GT8.14419$va.1352975@news000.worldonline.dk...
> Kan man stadig sejle over Storebælt, hvis man ikke gider tage broen?
> Hvis ja, hvem sejler?
>
> Mvh. Morten Fruergaard
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>
Rødby-puttgarden og en lille hygge omvej er også en mulighed

Kommentar
Fra : azazazAZAZ999

Dato : 01-07-02 00:39

Til "fruergaard".:
Der er desværre ingen faste udskibninger fra Fyn til Sjælland mere, så vil du absolut "sejle" over er der kun fritidssejlere tilbage.
Det kunne jo være en mulighed, ik.?
Skal du have en bil med over, er der nok kun muligheden, at kontakte et mindre Coaster rederi, og så få den med som dækslast. Prisen herfor gør det sikkert til en tvivlsom oplevelse og mere fordelagtigt at have en bil på begge sider, og så
købe en lille båd selv, og så ro over. Hvilket jeg er sikker på der også kan blive råd til i besparelsen, ved at droppe coasteren.
Slutteligt det er trist, at man ikke kan nyde sejlturen over bæltet mere. Deri er jeg enig.
Hilsen Az..