/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tøsesnak for mandfolk.
Fra : molokyle
Vist : 330 gange
1 point
Dato : 09-08-04 22:01

For der ikke skal gå teknik og fodbold i det hele har jeg lavet denne tråd, hvor selv tøserne kan komme til orde

..hvis de tør

Sjovt; som det kun vrimler med kvinder på Kandu.dk, når snakken går under bæltestedet

...eller handler om børn og parforhold

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-08-04 22:05

Hvem kaldte på mandfolk?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 09-08-04 22:07

Er du ved at starte en strikkeklub ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-08-04 22:11

Jeg er med på den værste

Hilsen Keldd.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 11 point
Dato : 09-08-04 22:12

Grov generalisering Molokyle

Og hvad brokker du dig over ?

Troede faktisk de fleste mænd ville føle sig smigret når kvinder interesserer sig for hvad I har under bæltestedet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-08-04 22:14

Jeg havde altså lige et point i overskud der skulle fyres af

..og havde håbet på skæld ud og irettesættelser for alle pengene

..i stedet skal jeg nu svare på spørgsmål :

BjarneD -> Ja, så hvad f....... laver du hér ???
jakjoe -> Du har ret ..you are wrang ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-08-04 22:16

Næh, Dova vi rigtige mænd foretrækker at være jægeren og ikke byttet

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-08-04 22:17

Molo der blev kaldt på mandfolk og her er jeg.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-08-04 22:18

dova ? en kvinde med hang til mandesnak ?

Jeg brikker mig sgu ikke ....keder mig bare lidt ...og sveder ...én øl tilbage i køleren

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-08-04 22:19

brikker ??? drikker ??? ...brokker ! ...for dælen da

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-08-04 22:19

øv..molo du er bare så fandens kvik..*LOL*..

Men nu kan du jo se om du kan strikke nogle ordentlige historier ud af ærmerne...og nu ikke noget med at brodere for meget på dem vel...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-08-04 22:20

Nå troede ik det det var en klub for homoer Hi hi

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-08-04 22:21

BjarneD -> I dagens anledning vil jeg lade mit gode hjerte løbe af med mig : ...du må godt være længe oppe

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : annettemor

Dato : 09-08-04 22:22

"Mænd"... :)

Kan kun sige en ting Molo - misundelse er en grim ting!!!! :)

Hej fra Annet - gift på 7 år - 2 børn!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-08-04 22:22

Hold da K... Jeg vidste det ...kællinger i hobevis

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-08-04 22:25

Tak, far!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-08-04 22:26

du gav sgu da selv lov mand..se lige dit indgangsspørgsmål..hør hvor mange øl var der i køleren da du begyndte?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-08-04 22:28

Jeg ser aldrig 'damer' i de hårde tråde. Dette er en skam, da hjemmesider, funktionalitet og internettets fremtoning i det hele taget mangler de 'bløde' værdier, kvinder er så gode til at få øje på.

Når endelig kvinder er på banen, så bliver det hele lyserødt og klistret eller en kønnenes kamp, ..med meget få undtagelser.

Eller hvordan har I det ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : annettemor

Dato : 09-08-04 22:32

Bla... bla.. bla..

Mono - du kan vel oprette en ordentlig tråd!!!!! ;)

Annette

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-08-04 22:37

Så, så Anettemor, det blev jo kaldt tøsesnak så Bla... bla.. bla.. er da vist OK

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-08-04 22:41

BjarneD ->

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-08-04 22:43

annettemor -> Gerne ..er allerede sket : http://www.kandu.dk/dk/spg/46790

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-08-04 23:09

Hvorfor er her så stille ? Ser iI alle sammen 'The Man Show' fra tv Zulu ???

Dét gør jeg ...nemlig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 09-08-04 23:17

Forsøger at hjælpe i forskellige kandu.dk spørgsmål .... så der er ikke tid til smalltalk

Jo det skulle da lige være det med funktionaliteten her på kandu er bare fin d.d.

Mails og andet skyderi til admin. har måske hjulpet ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-08-04 23:22

jakjoe -> Næppe ...men nu spiller det da indtil 'næste gang'

Kan du hjælpe her : http://www.kandu.dk/dk/spg/46703 ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-08-04 23:25

Næh,vi ævle bævler over i MC om kørekort.
Hilsen Keldd, og nu er min dyne våd,har glemt at tage den ind fra vindueskarmen øv øv.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 09-08-04 23:27

Jeg er i det spørgsmål !!
Jeg fatter ikke en sk.. af det.
Det hører ikke hjemme i mit univers

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-08-04 23:33

BjarneD -> Juhuue... Du plejer at være en ørn til 'den slags'

jakjoe -> Tak fordi du i det mindste kiggede

Keldd -> Det regner sgu da ikke her på Ama'r. Er det overboen der har tisset ud af stuevinduet ...igen ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 09-08-04 23:38

Det kunne jo være at der var noget at lære ved at se spørgsmålet igennem
Men der skal nok lige nogle supplerende spørgsmål til inden jeg har fattet noget af det

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-08-04 23:38

No, no Molo, når du stiller spørgsmålet ulejliger jeg mig slet ikke med at kigge på det vel vidende, at du er langt foran.
Jeg fifler jo bare med at sætte noget sammen som andre har lavet og i bedste fald tilretter det. Lige på det område har jeg RESPEKT!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-08-04 23:41

Altså her på bøhlandet (Langebæk) falder duggen tungt på denne årstid,
det plejer den da også at gøre på Amager,prøv at åbne vinduet,
og mærk efter
Så får du også den tunge os ud af stuerne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-08-04 23:55

Keldd -> Alt er åbent her på Ama'r ...selv køleskabet ..for at holde temperaturen nede ! Os ??? Du giver mig en idé

BjarneD -> Det er der ellers en 'standard' løsning på, men jeg har sgu bare lige svedt ud hvordan ?

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 09-08-04 23:57

Mande-pigen dova ska' ha' påængernø

..så jeg ka' ose og komme på puden.

I andre må bare ha' en go' og rolig nat

Sinilluaritsi ...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-08-04 00:24

Go´nat Molokyle