/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Honda Express 2 Speed Automatic
Fra : jrtya2
Vist : 2045 gange
20 point
Dato : 30-06-02 15:46

Hvor skaffer man reservedele til en Honda knallert fra 1980. Jeg mangler nogle dele til insprøjtningen af olie i 2 takts motoren, såvidt jeg kan se beholderen til olie. En værkstedsbog eller kopier herfra kan også bruges, evt kopi af ledningsdiagram.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-06-02 15:03

"jrtya2" <jrtya2.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:XRDT8.99710$N46.2517492@news010.worldonline.dk...
> Hvor skaffer man reservedele til en Honda knallert fra 1980. Jeg mangler
> nogle dele til insprøjtningen af olie i 2 takts motoren, såvidt jeg kan
> se beholderen til olie. En værkstedsbog eller kopier herfra kan også
> bruges, evt kopi af ledningsdiagram.

Lige meget hvor meget du ønsker det er en Express altsp ikke en MC, og blir
det aldrig!
Fut: news://dk.fritid.knallert

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - MC wannabie
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-06-02 19:44

jrtya2 <jrtya2.news@kandu.dk> skrev i en
news:XRDT8.99710$N46.2517492@news010.worldonline.dk...
> Hvor skaffer man reservedele til en Honda knallert fra 1980. Jeg
mangler
> nogle dele til insprøjtningen af olie i 2 takts motoren, såvidt jeg
kan
> se beholderen til olie. En værkstedsbog eller kopier herfra kan også
> bruges, evt kopi af ledningsdiagram.

Øh??

En to-takts Honda?
Er du sikker på det??

--
Armand.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-06-02 22:58

"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
news:afnpl2$g0s$4@news.cybercity.dk...
> > Hvor skaffer man reservedele til en Honda knallert fra 1980. Jeg mangler
> > nogle dele til insprøjtningen af olie i 2 takts motoren, såvidt jeg kan
> > se beholderen til olie. En værkstedsbog eller kopier herfra kan også
> > bruges, evt kopi af ledningsdiagram.
>
> Øh??
>
> En to-takts Honda?
> Er du sikker på det??

He he, jeg gad sgu godt se en honda Express 4-takts knallert fra 1980

--
Jacob
'zuki og 4 takter ....og store nummer plade

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-07-02 16:10

Jacob Stegelmann <stegelmann(@)privat.dk> skrev i en
news:3d1f7e29$0$1475$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
> news:afnpl2$g0s$4@news.cybercity.dk...
> > > Hvor skaffer man reservedele til en Honda knallert fra 1980. Jeg
mangler
> > > nogle dele til insprøjtningen af olie i 2 takts motoren,
> > En to-takts Honda?
> > Er du sikker på det??
> He he, jeg gad sgu godt se en honda Express 4-takts knallert fra 1980

Nu er jeg slet ikke inde i Express'en; men helt tilbage fra min
knallerttid i
70'erne kørte CD50 og Dax da med 4-tagger!
I det hele taget har firetaktsmotorer været Honda's varemærke siden klør
konge var knægt!!

--
Armand.

Kommentar
Fra : jrtya2

Dato : 02-07-02 10:42

Her er et link til min "lille knallert" og herefter forføjer jeg mig til andre omgivelser

http://www.100megsfree4.com/honda/h0050/express.htm

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-07-02 20:22

> > > > nogle dele til insprøjtningen af olie i 2 takts motoren,
> > > En to-takts Honda?
> > > Er du sikker på det??
> > He he, jeg gad sgu godt se en honda Express 4-takts knallert fra 1980
>
> Nu er jeg slet ikke inde i Express'en; men helt tilbage fra min
> knallerttid i
> 70'erne kørte CD50 og Dax da med 4-tagger!
> I det hele taget har firetaktsmotorer været Honda's varemærke siden klør
> konge var knægt!!

Express er nu en 2 tagger ;)
RpR som nogen sikkert har set heromkring har haft en..
Den er at læse om på hans hjemmeside!

Min fine honda er da iøvrigt også en 2 hakker, men den er selvfølgelig også
meget nyere..
>
> --
> Armand.
Rart du er tilbage gamle dreng ;)

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - MC wannabie
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 20 point
Dato : 15-07-02 14:24

Hvis spørgsmålet er besvaret er du så ikke sød at lukke det ?