/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Din tegning på en hjemmeside?? Hjælp!!!!
Fra : Bekkamus
Vist : 393 gange
50 point
Dato : 09-08-04 17:55

Jeg er igang med at lave en hjemmeside og ville høre om der var nogle der havde nogle tegninger eller billeder som de vil give mig lov til at bruge. Jeg skal bruge det til en menu. Der skal være 1 hund, 1 kat, 1 fugl, 1 gnaver og 1 reptil. hvis det er en tegning må den meget gerne være sjov og i farver. I kan skrive til mig på bekkamus@nflora.dk. Tusind tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-08-04 18:17

Du kan også søge her.
www.tegnebordet.dk
Animationer fra dejligbjerg må bruges frit.
www.dejligbjerg.dk/animation/

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 09-08-04 19:38
Kommentar
Fra : 25

Dato : 09-08-04 19:47
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-08-04 20:02

Husk lige ophavsretten.
Citat
Ophavsretten gælder også på nettet. Det betyder, at du ikke frit må kopiere andres ophavsretligt beskyttede materiale, blot fordi det er tilgængeligt på en hjemmeside. Digital kopiering af ophavsretligt beskyttet materiale fra nettet må kun ske til personlig brug for dig eller din husstand.

Derudover er kopiering kun tilladt, hvis du har indgået en aftale med rettighedshaveren, eller hvis det fremgår af hjemmesiden, at kopiering er tilladt; fx er det tilladt at gengive skriftligt materiale fra denne hjemmeside, så længe der ikke er tale om en selvstændig kommerciel udnyttelse heraf.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 09-08-04 21:30

Min hjemmeside er mine egne dyr, jeg har selv ophavsretten!!! men det er rigtigt man ikke uden at spørge må kopiere, men Alle bilderne på min hjemmeside er kun mine.