/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Din tegning på en hjemmeside???
Fra : Bekkamus
Vist : 470 gange
50 point
Dato : 09-08-04 17:53

Jeg er igang med at lave en hjemmeside og ville høre om der var nogle der havde nogle tegninger eller billeder som de vil give mig lov til at bruge. Jeg skal bruge det til en menu. Der skal være 1 hund, 1 kat, 1 fugl, 1 gnaver og 1 reptil. hvis det er en tegning må den meget gerne være sjov og i farver. I kan skrive til mig på bekkamus@nflora.dk. Tusind tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 16-08-04 23:59
Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 17-08-04 00:04

Prøv på en af søgemaskinerne på internettet- www.google.dk f.eks

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 17-08-04 00:05

Prøv på en af søgemaskinerne på internettet- www.google.dk f.eks

Kommentar
Fra : kizzi

Dato : 31-07-05 20:46

hejsa prøv www.papirclipzen.dk her kan du finde mange forskellige dyr. Men du må selv farvelægge dem