/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Betale med Visa Electron på Ebay.com/Pay~
Fra : Hr._Forklaede
Vist : 847 gange
50 point
Dato : 09-08-04 15:28

Købte solbriller på Ebay.com men har problemer for jeg kan ikke tilføje mit Visa Electron til min Paypal konto. Den siger at mit kortnummer allerede er tilføjet på en anden Paypal konto, så jeg har prøvet noget fiks med at få sendt password tilbage og sådn, men har ikke fået emailen endnu

Nogen der har købt noget på Ebay.com før med deres Visa Electron kort?, for det er nogle RIGTIG fede briller

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 09-08-04 15:29

Det er vel ikke eBay som er problemet - det er vel PayPal..

Kommentar
Fra : Hr._Forklaede

Dato : 09-08-04 15:31

Også derfor jeg har skrevet Ebay/Paypal ;)

Kan ikke ritig bruge din kommentar til noget :S :)

Kommentar
Fra : boegvad

Dato : 09-08-04 16:28

Jeg mener ikke at du kan bruge Electron hos paypal da det kun er et dansk system. Du må finde en som har et rigtigt visa-kort.

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 09-08-04 17:15

jeg har da set electron-tegnet på automater i sverige for mindre end en måned siden.. men det er jo stadig ikk esikkert at paypal understøtter det..

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 09-08-04 17:22

min søn har handlet i USA på Visa Electron.

per

Kommentar
Fra : boegvad

Dato : 09-08-04 17:27

Det kan godt være at visa-delen kan bruges i hele verden, men så skal der stå at de modtager Electron og ikke kun visa, og det er vist ret begrænset. Det gør der i hvert fald ikke hos paypal.