/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Har du en god historie?
Fra : Maiken_Jensen
Vist : 337 gange
15 point
Dato : 09-08-04 14:27

Undrer du dig over en eller flere ting, som du aldrig læser i medierne.
Nu har du chancen for at få din historie ud. Vi er to journalister, som
har en hel måned til at grave i et emne, som du synes er vigtigt.
Ingen historier er for små. Eneste krav er at historien har udspring i
Danmark. Har du lyst til at dele din historie/undren med os så skriv
på maik@mail.djh.dk
Mvh.
Maiken Jensen

Accepteret svar
Fra : Karl_Smart

Modtaget 25 point
Dato : 09-08-04 15:27

Jeg synes der burde slippe meget mere forskning og naturvidenskab (fysik, astronomi, historie, biologi osv..) ud til folket i stedet for at det holdes i interesserede kredse.

Noget helt andet som altid har irriteret mig er alle de reportager hver jul, som omtaler alle de stakkels butiksassistenter som er på arbejde til kl. 3-4 stykker. Man hører aldrig om de læger, sygeplejesker, brand- og politifolk, falck-reddere osv. som faktisk arbejder i døgndrift - selv på juleaften...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-08-04 18:23

Det er jo argurketid og nyhedstørke.
I finder nok en der vælter med sin cykel.
Det kan blive til en blodig historie, afsløring af svindel med
amtets kasse til vejarbejde. Journalister finder altid på noget
hvis det bliver for tyndt.

Godkendelse af svar
Fra : Maiken_Jensen

Dato : 09-08-04 18:26

Tak for svaret Karl_Smart.

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 09-08-04 19:11

Det var så lidt