/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ringetoner med vibration
Fra : sus1234
Vist : 366 gange
140 point
Dato : 09-08-04 09:50

er der nogen der har et godt program hvor man kan lave poly.-ringetoner til Nokia med vibrationer i?

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 09-08-04 12:30

nææ ik rigtig... Prøv www.mobital.dk

Kommentar
Fra : sus1234

Dato : 09-08-04 18:17

der var ingen mulighed for at tilføje vibration på mobital.dk
jeg var nok også mest ude efter et program der kunne lave det og så sende det vidre til mobilen via IR.

Kommentar
Fra : NKSDK

Dato : 09-08-04 19:11

Nu er det nok sådan - også med din Nokia - at man kan vælge at slå vibrator til eller fra uafhængigt af hvilken ringetone, man benytter.

Du skal sådan set ikke have fat i særlige ringetoner - du skal bare slå vibration til i din telefon (ofte under tone- eller lydindstillinger).

Prøv at lave en google-søgning på poly-toner og søg derefter i de fundne resultater på ord som 'komponér', komponist eller "lav selv"

/NKSDK

Annuller spørgsmålet
Fra : sus1234

Dato : 18-07-06 11:48

rimeligt ude af trit har aldrig fundet ud af det...