/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Anlæg
Fra : Zerg911
Vist : 480 gange
200 point
Dato : 09-08-04 09:43

Hej - Ved ikke lige om dette er den rigtige sted, men hva fanden

Jeg skal invistere i et nyt anlæg, starter med en reciver og nogle højtalere, for senere at kunne udbygge det.

Så ville høre om her er nogen der kender til nogen gode mærker som spiller godt. evt henvise med links osv.

Zerg

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 210 point
Dato : 09-08-04 10:03

Klubben er altid klogt www.hifiklubben.dk

Ellers er den bedste hjælp dig selv og dine ører. Giv dig god tid. Glem Watt'ene.

Dit valg af anlæg kommer i høj grad an på hvad du hører. Om du skal bruge anlægget til vilde abefester.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-08-04 10:04

Der er nyligt startet en lille specialforretning i Borgergade i Horsens, der handler med High-end HIFI. Navnet kan jeg ikke huske.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 09-08-04 10:05

Kender godt hifiklubben men de skulle være rimlig dyre i forhold til andre steder har jeg fået at vide.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-08-04 10:09

http://www.kandu.dk/dk/spg/46826 her var en mulighed.

At klubben skulle være dyr, har jeg godt nok ikke hørt før. Men det er klart, at sammenligner du med Bilka/Føtex/Kvickly varer er de dyrere. Men apparaterne der sælges pågældende steder er mestendels skrammel. Beklageligvis er hovedparten af radiobranchen hoppet med på vognen, og sælger mest lys-orgler med i tusindvis af PMPO-Watt (ren svindelbetegnelse).

Et godt begyndersæt har i mine øjne altid været en NAD reciever med et par Dali'er til. Så er man godt kørende.

www.dba.dk kan også være et drønende godt sted at luske rundt. Det kræver lidt med viden, men kuppene er der.

Godkendelse af svar
Fra : Zerg911

Dato : 10-08-04 10:40

Tak for svaret 3773.

Skulle jo vælge en eller anden