/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
Today
Fra : grethes
Vist : 463 gange
40 point
Dato : 30-06-02 11:04

For kort tid siden begyndte jeg at bruge Autocad2002. Jeg benytter Today meget, når jeg skal åbne tegninger. Men synes det er iriterende, at alt hvad der åbnes bliver liggende i Today. Er der nogen der ved om man kan slette tegninger herfra? og i så tilfælde hvordan?
Mvh
GS

Accepteret svar
Fra : CADmageren

Modtaget 40 point
Dato : 08-07-02 11:57

Hej Grethe.

Disse oplysninger ligger gemt i registreringsdatabasen. Der er således ikke en hurtig måde at slette dem på!
Hvorfor vil du iøvrigt IKKE have adgang til disse oplysninger - hvad bruger du ellers Today til?

Med venlig hilsen
www.cadmageren.dk

Michael Christoffersen

PS. Det er naturligvis muligt at slette den i registreringsdatabasen
(HKEY_CURRENT_USER\Software\Autodesk\AutoCAD\R15.0\ACAD-105:409\File History)

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 08-07-02 19:53

Hej Michael

Tak for dit svar. Det kan jeg bare bruge.

Som svar på dit spørgsmål om, hvorfor jeg vil slette og hvad jeg ellers bruger Today til.

Til daglig bruger jeg Today, til at åbne mine tegninger, mest History (by Filename) da den er mest overskuelig og det her er nemmest at finde det jeg skal bruge. Men i det øjeblik en sag er afsluttet, har jeg ikke så meget at bruge disse tegninger til mere, og vil derfor gerne have dem slettet.

Når en ny sag starter op, får man de samme filnavne, og pludselig har man 10 filer der hedder FE1, men i forskellige mapper, og hvilken er det så lige man skal bruge, derfor vil jeg gerne have de tidligere slettet fra Today.

Det er første gang jeg stiller et spørgsmål her, men sikkert ikke sidste gang. Som sagt har jeg kun arbejdet med acad2002 i en kort periode, så der vil sikkert komme flere spørgsmål hen ad vejen.

Men endnu engang, tak for et godt svar, som jeg vil få glæde af.

Med venlig hilsen
Grethe

Kommentar
Fra : CADmageren

Dato : 09-07-02 12:41

Hej Grethe.

Så har jeg "brygget" et par kodelinier sammen, der løser dit problem.

Ring på tlf: 4826 3570, eller mail - så sender jeg det til dig.

Med venlig hilsen
www.cadmageren.dk

Michael Christoffersen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-07-02 08:28

Hvis du vil slette listen over de tegninger du har haft åben, skal det
foregå via registreringsdatabasen :

HKEY_CURRENT_USER\Software\Autodesk\AutoCAD\R15.0\ACAD-103:409\File History

Med venlig hilsen

Thomas Larsen

"grethes" <grethes.news@kandu.dk> wrote in message
news:9KzT8.14288$va.1324947@news000.worldonline.dk...
> For kort tid siden begyndte jeg at bruge Autocad2002. Jeg benytter Today
> meget, når jeg skal åbne tegninger. Men synes det er iriterende, at alt
> hvad der åbnes bliver liggende i Today. Er der nogen der ved om man kan
> slette tegninger herfra? og i så tilfælde hvordan?
> Mvh
> GS
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-02 08:15

Hej Grethe.

Disse oplysninger ligger gemt i registreringsdatabasen. Der er således
ikke en hurtig måde at slette dem på!
Hvorfor vil du iøvrigt IKKE have adgang til disse oplysninger - hvad
bruger du ellers Today til?

Med venlig hilsen
www.cadmageren.dk

Michael Christoffersen

PS. Det er naturligvis muligt at slette den i registreringsdatabasen
(HKEY_CURRENT_USER\Software\Autodesk\AutoCAD\R15.0\ACAD-105:409\File
History)

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"