/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hot 50 Ledningsdiagram
Fra : Christianth
Vist : 2914 gange
100 point
Dato : 08-08-04 20:37

Er der nogen der kan hjælpe mig med et ledningsdiagram? Jeg skal montere en tyverialarm og jeg har brug for et diagram over min scooter! Please HJÆLP!!!

Kommentar
Fra : BergDK

Dato : 08-08-04 22:30

mener at i THansens kataloger over PGO er der diagram på din scooter eller skal du investere i en Haynes reparations håndbog den kan også hjælpe dig med alle andre spørgsmål om din scooter

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-08-04 22:41

Diagram findes ikke i THansens katalog, men der er jo diagram med en alarm, hvor det fremgår hvor ledningerne skal sidde.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : BergDK

Dato : 08-08-04 22:54

okay men der har ihvertifald været diagrammer i THansens kataloger jeg kan da huske da jeg samlede den Yamaha FS1 4 Gear jeg har stående i kælderen kiggede jeg da efter et diagram i et THansens katalog da jeg skulle have lyset til at virke,men selvfølgelig er der jo et diagram med når han køber en ny alarm.klart klart

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-08-04 23:15

Ja berg, der er til FS1, det er også den knallert der er flest stumper til, men desværre ikke så mange diagrammer til de andre, men dog til nogle.
Man burde lave en hj. side med alle eldiagrammer til danske knallerter, men der sker jo også det at modellerne skiftes og der kommer mere el på.
Men jeg vil indrømme at THansens alarm-diagrammer er lette at misforstå, og heller ikke kan bruges på alle knallerter.
I det hele taget er det noget lort at eftermontere en alarm, da en del ledninger skal klippes over, og giver risiko for afbrydelser, alle knallerter burde have et stik beregnet til det.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 09-08-04 00:55
Kommentar
Fra : Christianth

Dato : 09-08-04 22:31

Der er et diagram med til alarmen men problemet er at farven på ledningerne i scooteren ikke er de samme som dem i diagrammet! Jeg skal klippe en ledning over og jeg vil nødigt klippe den forkerte!
rpje: tak for tippet men har været der... og jeg kan ikk se hvilken a dem der skulle kunne bruges....