/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
fjerne kode og søgeord fra hukommelse
Fra : Breunski
Vist : 599 gange
100 point
Dato : 08-08-04 07:01

Jeg har åbenbart fået sat mit explorer til at huske alle de ting der bliver skrevet, herunder de brugernavne, som skal bruges når jeg logger mig på hotmail m.m. desuden viser den også en liste over alle de ting som der er blevet søgt på, på søgemaskinerne. Hvordan fjerner jeg det igen?

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 08-08-04 07:13

Du går i START- Internet Explorer-højreklik-Internetegenskaber-slet filer og alt offlineindhold, det skulle rydde lidt op i det.

MVH maya123

Kommentar
Fra : Breunski

Dato : 08-08-04 07:25

det hjælper ikke. Der kommer stadig en liste med søgeord på søgemaskinerne

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 08-08-04 08:38

Internetindstillinger-indhold-autofuldførelse, og fjern flueben.

Kommentar
Fra : lpvissing

Dato : 08-08-04 08:41

I browserens Internetindstillinger vælger du fanebladet Indhold og derefter Autofuldførelse. Hér kan du rydde både formularer og adgangskoder. Det burde hjælpe.

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 100 point
Dato : 08-08-04 09:37

Hejsa

Gør følgende

Gå op i fanen funktioner-vælg internetindstillinger-vælg fanen indhold

Gå ned hvor der står autofuldførelse-og klik på den
Her kan du fjerne fluebenet ved webadresser

Et flueben her betyder.

Angiver, om Internet Explorer automatisk skal vise en liste med foreslåede Internetadresser, i takt med at du indtaster dem på adresselinjen. Hvis du har besøgt et websted før, foreslår funktionen Autofuldførelse en adresse, i takt med at du indtaster. Du kan gå til den foreslåede adresse ved at klikke på den og derefter klikke på knappen Skift til.

Så går du ned og klikker på ryd formularer

Som betyder.

Klik her for at tømme mappen Oversigt for alle indgange, som du tidligere har oprettet på websider. Dette sikrer, at ingen andre kan anvende computeren og prøve at få vist personlige oplysninger, som du tidligere har indtastet, ved at få vist indgange, der vises af Autofuldførelse.

Gør også følgende

Gå op i fanen funktioner-vælg internetindstillinger

Her går du ned og klikker på ryd oversigten

Her kan du også slette cookies-og slet filer

Slet filer.

Klik her for at slette indholdet i mappen eller mapperne med midlertidige Internetfiler.
Denne indstilling er nyttig, hvis du er ved at løbe tør for diskplads, og du ikke ønsker at gennemse de sider, som du tidligere har fået vist.

Slet cookies

Klik her for at slette alle cookies fra maskinen

En cookie er en fil, der er oprettet af et websted, og som gemmer oplysninger på computeren, f.eks. dine indstillinger, når du besøger dette sted.
Yderligere oplysninger om cookies finder du i Hjælp til Internet Explorer.

Ryd oversigten

Tømmer mappen Oversigt. Denne mappe gemmer genveje til sider, der er vist i løbet af denne og tidligere søgninger.

Mvh
Brian

Godkendelse af svar
Fra : Breunski

Dato : 08-08-04 10:13

Tak for svaret briani. Det var en udførlig beskrivelse og gode forklaringer

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 08-08-04 10:22

Tak Brian
Så lærte vi alle noget
God søndag..............
MVH maya

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-08-04 10:31

Velbekom.

Jamen der er da bare dejlig at kunne hjælpe

Også god SOMMER søndag herfra det solbeskinnede Esbjerg.

Brian