/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
tyske priser
Fra : CCjunior
Vist : 2280 gange
50 point
Dato : 07-08-04 21:31

er der et sted hvor man kan sammenligne priser med de tyske inden for vvs.
jeg mangler også et par gode indkøbs steder i tyskland til vvs artikler, det skal selvfølgelig helst ligge tæt på grænsen.
håber på at høre fra en med erfaring i tysklands handel..

Accepteret svar
Fra : jej123

Modtaget 50 point
Dato : 08-08-04 08:16

Hej
Da jeg bor tæt på grænsen handler jeg ofte i Flensborg , der findes flere gode forretninger ,og der er mange penge at spare. F. eks. www.maxbahr.de , se under Bad og Sanitær , eller www.praktiker.de , eller Bauhus , de har ingen online handel.

Mvh

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 13-08-04 22:22

det ser sq rigtig godt ud..
kan du så også hjælpe lidt med det tyske ???

vi ville gerne se hvad de mellem stykker koster som man skal bruge når man murer op i glas sten.. dem som man bruger til at stabilisere med når man murer op..

det er nemmelig en af de dyrer ting i et badeværelse..

Junior

Kommentar
Fra : jej123

Dato : 14-08-04 22:05

Hej
Der findes forskellige måder man bygger vægge i glassten, men er det som vist på tegningen i vil gøre det? I Tyskland bruges det meget har jeg set , priserne er sikkert 30-40 % mindre end i Danmark.

www.evers.dk/Sortiment/glasbyggesten.html

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 14-01-05 12:56

Tak for svaret jej123.

Undskyld ventetiden...