/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
hjørnetoilet
Fra : CCjunior
Vist : 12561 gange
50 point
Dato : 07-08-04 21:27

Vi skal til at sætte vores badeværelse i stand og har nu fået at vide at hjørne toiletter ikke lægere bliver produceret, vi ville lige høre om der er nogen herinde som ved hvor man så får et fra..

Junior

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 07-08-04 22:05

Søg i Den Blå Avis eller til nøds Gul og Gratis

vh ole

Kommentar
Fra : ta262

Dato : 07-08-04 23:03

Hvis i aligeevel skal sætte rummet i stand kunne i jo også sætte et hængetoilet op. Det har vi gjort i vores badeværelser, og det virker. ( Og det letter rengøringen betydeligt, da der ikke er nogen kanter ved gulvet.)

Se evt mere på www.lavprisvvs.dk

mvh torben

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-08-04 00:13
Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 08-08-04 13:20

Ta262 vores problem er at afløbet til toilettet sidder helt inde i hjørnet, det lader sig desvære ikke flytte da vi bor i et etage byggeri..

Junior

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-08-04 14:09

Hvis du ikke bryder dig om den model jeg henviser til, kan du feks. bruge et Cera toilet model 601054000
http://alletiders-el-vvs.dk/
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 08-08-04 20:49

ja det er den slags vi snakker om Palle..det er ikke modellen jeg ikke kan li.. vi har set på det i bauhause, men det jeg lurer på er om bauhause ikke ved hvad de snakker om.. måske er der en lille producent som stadig laver hjørne toiletter..

Junior..

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-08-04 23:03

Så må du en tur til England, eller få en fragtmand til at tage den med.
http://www.plumbworld.co.uk/547-13290
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : ta262

Modtaget 50 point
Dato : 09-08-04 16:49

At afløbet sidder i hjørnet er overhovedet intet problem for et indbygningstoilet.....
Indbygningscisternen sidder på skrå foran afløbet, i den vinkel du selv synes.

Se hvordan på http://www.geberit.dk/dk/webdk.nsf/pages/prod-inst-duo-3

mvh torben

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 07-09-04 21:00

Tak for svaret ta262.

Nu må vi jo se at tage so sammen til at få lavet det skide badeværelse..hehe..

Junior

Kommentar
Fra : ta262

Dato : 07-09-04 22:06

Selv tak...

venlig hilsen Torben