/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
hvad er den vær !!!
Fra : dims
Vist : 498 gange
200 point
Dato : 07-08-04 18:26

jeg har en gamel harmonika af mærket Cantulia. Den er lavet af jan Jørgensen i Århus. Er der nogen der kan fortælle mig, hvor jeg kan finde dens værdi?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-08-04 18:37

Hvis den er meget gammel
kan du prøve at klikke ind på antikbrevkassen
der vurderer de alt muligt gamle ting. De har en side specielt med gamle musikinstrumenter
og hvis der ikke lige er en harmonika magen til din egen kan du maile til dem og få en vurdering.

Accepteret svar
Fra : viskinge

Modtaget 210 point
Dato : 07-08-04 18:46

Prøv at ringe til dem her: http://www.tranumklit.dk/lokalt/lok_harmonika.htm

De plejer altid at være flinke og behjælpelige.

MVH

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 07-08-04 20:49

Hej dims

Har du mulighed for at vise et jpg ?
Mvh 123nu

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 07-08-04 20:54

Kan du fortælle lidt mere om den,
Er det en knap er den 2 radet eller piano og hvor mange basser har den, er der kor på og hvor mange er remmene pæne . o.s v
Men jeg kan fortælle dig så meget, den skal virkelig være antik og pæn før der er penge i sådan en.

Skal jeg svare dig sener så bliver det sent da jeg skal i byen.
Hilsen Robert

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-08-04 21:01

Det kan ikke passe det du skriver med, at den er lavet i Århus.
Hvis der er et mærke på der siger det, er det et reparationsmærke.
Cantulia er Tysk og fra en fabrik i nærheden af Thuringen.
Hvis du søger på navnet, er der en masse tyske sider om den, og en del til salg på forskellige auktioner.
De koster alt mellem 2 euro og 500 euro.

Godkendelse af svar
Fra : dims

Dato : 10-08-04 18:30

Tak for svaret viskinge.