/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Antivirusprogram
Fra : marcussen1
Vist : 395 gange
100 point
Dato : 07-08-04 18:11

Er der nogen, der kender et ordentligt antivirusprogram, der kan downloades gratis fra nettet? Jeg benytter XP-PROF, nfts, men kan ikke få AVG til at virke. Det gør AVG dog på XP HOME.
Niels

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 07-08-04 18:13

Avast finder du her: http://www.arlet.dk/freewareantivirusprogrammer.htm

Det er godt

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-08-04 20:29
Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 07-08-04 20:35

Kig på Arlets hjemmeside www.arlet.dk

Accepteret svar
Fra : myg

Modtaget 100 point
Dato : 07-08-04 22:34

Jeg bruger AVG, som hentes her i en gratis version www.avg.com
og kan klart anbefale det som det bedste gratis antivirus jeg kender.

Der er også Panda på www.pandasoftware.com

Kommentar
Fra : Dkkasper

Dato : 08-08-04 01:19

http://www.free-av.com/

Jeg benytter mig af ovennævnte - og har aldrig haft virus... super godt...

Eneste minus - ved opdatering - skal der altid hentes 1,5 mb - men det gør ikke så meget idag, hvis man har andet end alm. modem...

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 17-12-04 16:06

Tak for svaret myg.

Kommentar
Fra : TommyJunge

Dato : 04-11-06 09:39

Hejsa.

Nu har jeg installeret avast.progremmet.
Og jeg vil så prøve det.
Tusind tak.