/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ikoner på mit skrivebord ???
Fra : bennymanden
Vist : 436 gange
100 point
Dato : 07-08-04 16:11

Hej allesammen.
Kan nogen forklare mig hvorfor der fra tid til anden sker en ændring af mine skrivebordsikoner ? Det er lige sket igen, det er f.eks. Kandu´s ikon med spørgsmålstegnet og denne gang også ikonet til Google og De Gule Sider.
Ikonerne bliver jo normalt overført til skrivebordet fra "fortrukne" og et stykke tid kan man se dem som de var fra deres respektive hjemmesider, men så pludselig bliver de til et E med et ark bagved ligesom Explorer-symbolet. Hvorfor sker dette og kan jeg gøre noget ved det ?
Jeg kan med held skifte ikon og selv tilføje et nyt, men .....

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 110 point
Dato : 07-08-04 16:46

Jeg har lige fået svar på det, fra molokyle:
http://www.kandu.dk/dk/spg/45974
Eyvind.

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 07-08-04 21:33

Tak for svaret emesen. - det var lige i de dage jeg ikke var på, så det havde jeg ikke set, men ligesom hos dig er mit skrivebord også fyldt op med diverse ikoner, så det er lidt irriterende men måske ikke så slemt, men det svar kan jeg godt forstå, så tak til molokyle også - det er jo ligesom de ikoner jeg selv vælger fra en eller anden mappe, dem sker der ikke noget med så hvis jeg først har kopieret dem over og så selv vælger dem vil jeg godt tro problemet er løst, det vil jeg prøve.
Tak for hjælpen begge to og fortsat god week-end.
mvh Benny