/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP mig!
Fra : sikame
Vist : 261 gange
5 point
Dato : 07-08-04 15:58

i må bare hjælpe mig..
jeg har virkelig brug for noderne til sangende fra crease/grease!
helst ikke til guitar men til klaver!
hjæææælp mig...
skynd jer at være søde at svar hvis i kender en side hvor de er på...

mvh. marie

Kommentar
Fra : dk

Dato : 07-08-04 16:07

underlig overskrift................

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 07-08-04 16:35

Hvad med, at lade overskriften fortælle, hvilken hjælp du søger

Gert

Accepteret svar
Fra : Toupie

Modtaget 15 point
Dato : 07-08-04 16:52

Hvad med om I 2, dk og g_h skrev pænt og forklarede en ny bruger, at det er nemmer at få hjælp, hvis overskriften er mere sigende??

Velkommen til Kandu.dk Marie
Jeg kan desværre ikke hjælpe men ville lige byde dig velkommen.

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 07-08-04 17:02

Hej igen Marie

Jeg har lige søgt lidt på Kandu og fandt denne tråd:http://www.kandu.dk/dk/spg/43120
Der er nogle links til noder på klaver/keyboard, måske du kan bruge nogle af dem

// Toupie

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 07-08-04 22:09

Hej velkommen ind på kandu.dk. jeg ved ikke om det her kan hjælpe men prøv og søg på "google"

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 07-08-04 22:40

Hej prøv på www.guitarnotes.com eller www.guitartabs.com

Hilsen Yumatci

Kommentar
Fra : sikame

Dato : 09-08-04 16:42

hej alle sammen!
1000 tak for hjælpen i har virkelig gordt mig en STOR tjeneste.....
og ja jeg ved godt at jeg har en mærkelig skrift, men hallo, jeg er altså kun 14 år!

knus til jer fra sikame

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 09-08-04 17:09

kan du ikke gi os point så :)

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-08-04 17:43

Hej Sikame, 14 årige er også velkommmen herinde

Kandu.dk er bygget med et pointsystem, det betyder i praksis at du kan/skal give point til den bruger der er kommet med et svar du kan bruge. Hvis du ikke kan bruge nogle af svarene så kan/skal du skrive det så du kan få mere hjælp. Du accepterer et svar ved at trykke på "accepter svar" som er til højre, lige ovenover dato og klokkeslet på de forskellige kommentarer.

// Toupie

Godkendelse af svar
Fra : sikame

Dato : 10-08-04 16:32

Tak for svaret Toupie.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-08-04 19:35

Selvtak Sikame.