/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
I Må Bare Hjælpe Mig
Fra : LoneS
Vist : 620 gange
100 point
Dato : 07-08-04 13:28

Hejsa alle ude i det varme Land

Har et meget stort problem skal have min mobil åbnet igen
efter jeg hade taget nogle logo fra et blad låste min mobil sig
det er en Nokia 3510i jeg har
Nu vil jeg meget have hjælp til at åbnet den igen
har været uden på nette for kigge hvad man kunne gøre
og der er jo mange som gerne vil hjælpe en.
er der ikke et program som man selv kan åbnet mobilen
Hilsen Lone

Kommentar
Fra : ulle1905

Dato : 07-08-04 13:39

hvordan er den låst? virker dit pasw ikke eller fryser billedet?

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 07-08-04 13:43

Hej ulle1905

den er lås på den måde at man ikke kan ringe fra den eller der er ingen som kan ringe til mig.
og jeg skal bare bruge den på mandag da jeg skal indlægges på Odense
sygehus med min datter så jeg er lidt på spanden
Hilsen Lone

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-08-04 13:56

Hvad sker der når du slukker for den og tænder den igen.??? Efterlyser den nogen koder.??

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 07-08-04 14:03

Hej taliskoko

Nej det gør den ikke. når man så prøver at ringe til den siger den er telefon er slukket
selv om den er tænt
har været inde i menu for at kigge om der skulle været noget der indne
men jeg kan ikke finde noget.
Den spørger selvfølge om adgang koden og tænder helt nomalt men man kan bare ikke ringe til den eller ringe fra den
den er helt dø hvad det an går
Hilsen Lone

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-08-04 14:15

Her er lidt foreslag:

Gem alle numre på simkortet og prøv så og Gendanne fabriksindstillingerne.!!!! Det gøres et sted i menu´en

Hvordan gør den/lyder det når du skal ringe FRA telefonen til en anden.?????

Mht. den ikke vil ringes TIL:
Har du tjekket om evt. noget viderstilling er slået til ved en fejl. Slå evt. AL viderstilling FRA.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-08-04 14:17

Er den Unlocket eller er den bundet til en bestemt udbyder.???

Nokia 3510i har/havde desværre noget møg software så de "går ned". Om det er det der er sket for dig ved jeg ikke, men det kan laves/opgraderes hos en forhandler.!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-08-04 14:22

I menuen "sikkerheds indstillinger" på min Nokia 6100 er der noget der hedder "Opkaldsspærring". Der kan man som sidste punkt vælge "Annullere alle spærringer" Prøv at vælge det.!!!!!!!!

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 07-08-04 14:23

Hej taliskoko
det har jeg prøvet men så siger den at den skal have et sikkerhedes kode:
har jeg jo ikke
og når jeg prøver at ringe fra den siger den at der er ingen netværksdækning
det kan så ikke helt forstå da vi har to af samme tybe mobil og den anden virker da helt fint
men vi skal helst have to igang inden mandag så kan få fant i nogle her hjemme
til hvis der skulle sket noglet på sygehus
man kan jo aldrig vide
Hilsen Lone

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-08-04 14:27

Sluk telefonen, prøv at tage kortet ud og sæt det i igen ELLER sæt et andet kort i og se hvad den så siger.
Det med at sætte et andet kort i virker kun hvis den er Unlocket, altså ikke låst til en fast udbyder.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-08-04 14:30

Nu skal jeg desværre ud og nyde det gode vejr...
Håber andre byder ind med det rigtige svar.

Pøj Pøj med det...

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 07-08-04 14:31

Hej taliskoko
det har vi også prøve at skrift om på simkorte det irker heller ikke det du siger medOpkaldsspærring siger den at den vil have en kode og hvad skulle den kode så være
Hilsen Lone

Accepteret svar
Fra : soll

Modtaget 110 point
Dato : 07-08-04 14:34

den kode kan være 12345 det er standart kode på nokia.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 07-08-04 15:00

Hej LoneS, det er da noget værre noget med den mobil ikke at jeg har den vilde forstand på det, men har du prøvet at fjerne de logo du har hentet? Kan du evt. ringe til dem du har hentet logoerne hos og spørge dem om hvad der er galt? ....bare nogle forslag

// Toupie

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 07-08-04 15:49

Hejsa

Kom til at tænke på om det kunne være antenen der er gået i stykker siden der
ingen netværksdækning er på den og
Hvor pokker siden antenden på sådan en mobil telfon
kan ikke lige finde den

Hilsen Lone

Kommentar
Fra : soll

Dato : 07-08-04 16:11

det er en lille dims der er hvid som sider under coveret øverst oppe bag på telefonen.
det er antenden på din telefon.

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 07-08-04 17:01

Hej alle sammen

Så jeg fundet du af hvad der var i vejen det var simkortet der var i stykker
så jeg har købt et nyt simkort og det virker i skal have takker alle sammen
for at hjælpe mig

GOD SOMMER ALLE SAMMEN

Hilsen Lone

Godkendelse af svar
Fra : LoneS

Dato : 07-08-04 17:02

Tak for svaret soll.