/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Helt nyt spørgsmål forsvundet!!
Fra : arne.jakobsen
Vist : 507 gange
1 point
Dato : 07-08-04 12:00

molokyle har lige stillet et spørgsmål nr. 46708. Når jeg kalder det skifter spørgsmålnr. til 20605 og jeg kommer ikke ind i spørgsmålet men i oversigten over stillede spørgsmål om emnet kandu.dk? Det synes jeg nogen skulle gøre noget ved!

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 07-08-04 12:03

hmm... er det måske fordi kandu.dk har slettet det ???

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 11 point
Dato : 07-08-04 12:07

Hvis man opretter et spørgsmål - og sletter det igen, forsvinder genvejen ikke men de besøgende kommer over til kategorien stedet for.
Eyvind.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-08-04 12:09

Jeg synes at have læst her på siden, at man IKKE kan slette et éngang stillet spørgsmål?

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 07-08-04 12:10

hvis man opretter et spg. og ingen endnu har skrevet noget kan man slette spgørgsmålet igen....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-08-04 12:12

Jeg slettede det inden nogen svarede ..det kan man godt

Spørgsmålet drejede sig om, jeg fik at vide af kandu.dk at smut's spørgsmål : Sommerferie ikke eksisterede. Jeg så efter i kategorien smalltalk og ved at søge på smut, men væk var det.
Så gik kandu ned i en periode og spørgsmålet dukkede op igen. Derfor slettedee jeg spørgsmålet.

Nu er der sket noget andet :

Mystisk !!! Når jeg klikker på mit eget profilnavn 'molokyle' øverst på siden : http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=81351 ..får jeg nederst på siden, som sidste abonnering jeg deltager i d. 5-7, en box om en manglende /fejlagtig Java ting. Min JVM j2re1.4.2_05 (..den nyeste) starter op og giver mig følgende kilde :
Kode
APPLET tag missing CODE parameter.

java.lang.NullPointerException: name

   at sun.applet.AppletClassLoader.getResourceAsStream(Unknown Source)

   at sun.applet.AppletPanel$4.run(Unknown Source)

   at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)

   at sun.applet.AppletPanel.createApplet(Unknown Source)

   at sun.plugin.AppletViewer.createApplet(Unknown Source)

   at sun.applet.AppletPanel.runLoader(Unknown Source)

   at sun.applet.AppletPanel.run(Unknown Source)

   at java.lang.Thread.run(Unknown Source)

Hvad er dette ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-08-04 12:15

Jeg laver lige en demonstration.
Hold øje med "seneste 25"

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-08-04 12:15

Tak for svarene på MIT spørgsmål. Jeg lader det stå åbent som diskussionsforum et par dage! Hilsen Arne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-08-04 12:15

d. 5-8 er det vist?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-08-04 12:17

Hvad dælen skulle der kunne ske ved det?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-08-04 12:19

Et eller andet foregår der,men hvad?
Min egen computer er helt død når det drejer sig om Kandu,men på biblioteket her,
går det fint.(over Webmail).
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-08-04 12:29

arne.jacobsen -> Kandu.dk har ALDRIG før brugt applet's på deres site

Jeg er begyndt at spekulere på om der er en sammenhæng mellem kandu.dk's manglende evne til at gengive kildekode og specielt rod med tag'sene [ c o d e ] og [ c i t a t ] kunne have noget med de mange uregelmæssigheder at gøre?
Tilsyne ladende bliver brugernes kommentarer, hvori der indgår kildekode forvekslet med dynamisk kode i kandu.dk's system. Dette giver selv følgelig inkonsistens i den kørende kode ..og denne bare vokser og vokser med tiden. Dvs. selv om Kandu teamet REBOOT'er og indlæser back-ups i stride strømme vil der vedblive at være problemer indtil det 'logiske' design i parseren er rettet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-08-04 12:33

Problemer med gengivelse af kildekode ???

http://www.kandu.dk/dk/spg/45388

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-08-04 13:00

Det sidste spørgsmål anført må være et af disse :

1.) http://www.kandu.dk/dk/spg/46625
2.) http://www.kandu.dk/dk/spg/46646
3.) http://www.kandu.dk/dk/spg/46615
4.) http://www.kandu.dk/dk/spg/46610

Hvilket ved jeg ikke. Der står ikke noger ; blot den tomme applet firkant med rødt kryds i hjørnet og så stopper listen over mine abonneringer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-08-04 22:50

Ovenstående er faktisk et ret stort problem, da jeg ikke længere kan se nye spørgsmål jeg abonnerer på !!!

Listen over mine enkeltstående abonneringer er 'gået i stå' ved dette spørgsmål : http://www.kandu.dk/dk/spg/46629

Er der nogen af jer andre der obonnerer på dette eller et/flere af ovenstående spørgsmål ? Tjekker I ikke lige om I har samme problem ved at klikke øverst på siden hvor jeres profilnavn (..og evt. stjerner) står ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-08-04 23:03

Hej molokyle. NEJ jeg har ingen problener med at læse/få adgang til noget! Hastigheden er som den plejer at være. Op & Ned.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-08-04 23:17

Her køre det som en drøm;No problemos med noget som helst,så længe det vare,det er første gang jeg har været her inde i den sidste uges tid,lige så snart det tager over 15 sekunder at komme her ind,så dropper jeg skittet,jeg prøver en gang om dagen at finde vej herind,men tager det 16 sekunder at komme ind på en tråd så sletter jeg alle emilerne og dropper kandu resten af dagen, så i kan regne ud af det har taget over 15 sekunder at komme herind i den sidste uges tid,nu får vi se hvor længe denne luxsus vare
Manse9933

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-08-04 23:36

Kære Manse9933: Uanset hvad du mener eller har lyst til at bidrage med, hjælper det hvis du taler dansk! JEG forstår godt NO PROBLEMOS, men på dansk hedder det ikke køre, men kører. Det hedder heller ikke vare når du mener "varer"..
Én af de ting der sommetider gør det vanskeligt at svare på et spørgsmål, er at det simpelthen er stillet i et sprog, der ikke er umiddelbart forståeligt! ALTSÅ: Hvis I vil have ordentlige svar på jeres spørgsmål! Så må I stille dem på et for andre, forståeligt sprog! Og så er det ligegyldigt om det er Dansk, Svensk, Tysk Engelsk eller Fransk!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 07-08-04 23:52

Endnu,en karl smart der ikke har noget at lave,bidrag med noget folk kan bruge til noget i stedet for ,rent flue knepperri.
Manse9933

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-08-04 00:02

manse9933 : At DU har valgt at gemme dig bag ved et pseudonym, KAN ikke komme bag på nogen. Kald ikke nogen Karl Smart så længe du selv er en "Hemmelighed", der kun "Råber i skoven", når det er "Gratis"!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-08-04 00:07

Vil du da gerne møde mig??,så kan vi der godt lave en aftale,jeg er træt af hængerøve så sig bare til.
Manse9933

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-08-04 00:53

arne.jakobsen -> Jeg har intet problem med at for stå hverken Manse9933 eller andre selvom grammatikken ikke altid hænger sammen. Selv laver jeg vel en 20-30 stave/slåfejl om dagen. Jeg har aldrig oplevet forståelses problemer af den grund. Kun lange kommentarer bruger jeg tid på at skrive i et tekstbehandlingssystem med stavekontrol og gennemgå teksten for de værste grammatiske brølere.

Regn med at dette er et åbent forum og ikke alle er lige veluddannede eller danske for den sags skyld. Det kan være svært med det danske sprog ..også skriftligt, især hvis ikke lige man er fra disse kanter eller skriver til dagligt. Alligevel har folk krav på at blive forstået. Om der står vare eller varer, skider eller skidder er vel til at fatte alligevel ?

Det kan selvfølgelig være et problem, hvis ikke man har tjek på store og små bogstaver i f.eks. Java eller der mangler et komma, anførselstegn eller et slut-tag i HTML, men det får vi da som regel styr på hen ad vejen. Så drop lige den der skolemester tone. Det kommer der ikke noget godt ud af. Hvis der er noget du decideret ikke forstår, så spørg ind til det eller opgiv at deltage.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-08-04 02:16

molokyle ->> Jeg synes nu stadig det er lidt skuffende at en mand som Manse i sin profil, præsenterer sig som Pædagog og samtidig fortæller at han har "Temprament"!! Det kan man jo også se af hans svar her at han har!
I øvrigt var det ikke mig der begyndte at kaste med hverken sten eller grus: Manse startede med:
"Endnu,en karl smart der ikke har noget at lave,bidrag med noget folk kan bruge til noget i stedet for ,rent flue knepperri." Sætningen er fyldt med såvel stave- som sprogfejl. Og jeg bli'r pisset på. Hvad havde du tænkt dig? At jeg bare skulle lade en sådan analfabet overpisse mig??? Nej vel! Men at han så svarer med at byde mig op til dans, beviser da bare endnu engang, at han har "Temprament"!!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-08-04 10:27

Klap nu lige hesten arne,du startede festen med at korrekse manse for hans stavemåde,og du har også haft en løftet
pegefinger efter mig,fordi jeg kom uden for emnet i en tråd(det har jeg nu tænkt mig at blive ved med,hvis jeg mener
det ikke skader helheden).
Og jeg vil altså heller ikke forklare mig hver gang (som jeg gjorde sidst).
Man kan jo også neglisere (svært ord), de rap man får over fingrene,og bare lade som ingenting,men nu er det snart
kirketid,og skal vi så ikke forlade det her ævl,og bevæge os hen mod noget mere seriøst og konstruktivt.
Ha`en rigtig velsignet søndag

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-08-04 13:41

Tak Keldd -> Lige mine ord

Man skal være klar over vi er lige så forskellige, som folk er flest IRL (In Real Life). Der kommer man heller ikke overens med alle. Man må handle eller lade stå til, alt efter hvad der nu bringer en gennem livet med færrest problemer

</AMA'R>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-08-04 14:00

Selvtak molo.
Især den sidste linie synes jeg er flot.
Den vil jeg gemme sammen med andre dybdefilosofiske betragtninger jeg har,
til den dag jeg skriver en bog
Hvor er det dog dejligt vejr,hvorfor sidder vi foran computeren???
Hilsen Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-08-04 14:15

Tak for svaret emesen.