/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Lille per sang
Fra : andreas15
Vist : 372 gange
120 point
Dato : 07-08-04 10:03

Nogen der ved hvor man kan finde remixet af lille pers "en sort lille neger i afrika" ??

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 07-08-04 10:10

Uha jeg havde samme spørgsmål for noget tid siden. Det lykkes næsten at finde den. Vil se om jeg kan finde linket, ellers send mig en mail jeg kan sende sangen til.

Kommentar
Fra : andreas15

Dato : 07-08-04 12:55

Jeg har kun en webmail, så det kan godt være det blir lidt svært... Hvis du kan finde linket ville det være fantastisch

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 07-08-04 12:56

Ellers skal du en tur på biblo, de har den på en cd med sangene fra Far til Fire.

Den kan sagtens sendes på en webmail.

Kommentar
Fra : andreas15

Dato : 07-08-04 13:15

prøv at sende den til andreasjustesen@ofir.dk så... men jeg ved ik hvor meget der er plads til på ofirs mailkonti..

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 07-08-04 16:41

Jeg har originalen på CD, så den kan jo grappes. Ved ikke om det var den du var interesseret i.....

Kommentar
Fra : andreas15

Dato : 08-08-04 10:29

det skal være remixet