/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Perfekt?
Fra : Ishoey
Vist : 895 gange
1 point
Dato : 06-08-04 19:56

Der var engang en perfekt mand og en perfekt kvinde, som mødtes, flirtede og giftede sig. Deres ægteskab var naturligvis perfekt.Lillejuleaften kørte det perfekte par i deres perfekte bil ad en øde vej.
Det var frygteligt vejr, og vejen var meget glat. De så, at der var sket en ulykke og standsede naturligvis deres perfekte bil for at hjælpe. Det var julemanden, der var væltet med sin kane fyldt med gaver. Det perfekte parønskede ikke, at tusinder af børn skulle undvære deres julegaver, så de tog julemanden med alle hans pakker ind i deres perfekte bil, så gaverne kunne blive delt ud til de ventende børn. Men det var jo et forfærdeligt vejr, og pludseligt kørte også det perfekte par galt i deres ellers perfekte bil. Kun én af de tre i bilen overlevede. Hvem? (Se løsningen længere nede...)

(Fortsæt lidt endnu...)

Den perfekte kvinde overlevede.

Det siger jo sig selv, for hun var den eneste person i denne historie, der eksisterede i virkeligheden. Alle ved jo, at julemanden og den perfekte mand ikke eksisterer.

Og nu må kvinderne ikke læse videre. Vittigheden er slut. Mændene må gerne læse videre...

(Fortsæt lidt endnu...og kun mændene, sagde jeg!)

Altså: Hvis julemanden ikke eksisterer, og den perfekte mand heller ikke, så må kvinden jo have kørt bilen. Det forklarer ulykken.

Og hvis du er kvinde, og du er ved at læse dette, så illustrerer det en anden af livets sandheder: Kvinder hører aldrig efter, hvad man siger!

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 11 point
Dato : 06-08-04 20:27

*LOOL*

Og velkommen tilbage Ishoey

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-08-04 21:14

Hvor købes den bil

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-08-04 21:42

Du kunne nu godt have udeladt fra :Og nu må kvinderne ikke.......

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-08-04 21:58

Selvironi er en go' ting!

En kvinde

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 07-08-04 00:20

Ishoey

Vi kvinder er udstyret med en del gener som vi bare ikke KAN undertrykke ét af dem er videnbegærlighedsgenet (læs: nysgerrighedsgen) èt andet er nyskabelsesgenet (læs: shoppegenet)

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 07-08-04 00:22

Nåå ja, så er der også lige vores oplysningsgen (læs: snakkegenet)

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-08-04 00:31

ja fortæl en kvinde at hun ikke må...så gør hun det HELT sikkert *LOL*

sus

Godkendelse af svar
Fra : Ishoey