/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Er "KanDu" ved at være normal ??
Fra : Keldd
Vist : 385 gange
13 point
Dato : 06-08-04 19:39

Ja ja,det normale har vide rammer,men på en scala 1-10,hvor "KanDu"
ligger på ca.4,altså normalt for "Kandu",kan vi så håbe på den bliver der ??
Hilsen Keldd

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 23 point
Dato : 06-08-04 20:09

Jeg mener at Kandu ligger på 10 (og håber snart at vinde en præmie.)

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 06-08-04 20:19

Det er da kun fordi, der pt er 86 brugere online.
I dagtimerne ligger det oftest mellem 150 og 300 brugere.

Indtil videre har systemet ikke overbevist mig.

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-08-04 20:21

ca. 10 ....når JEG er på

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-08-04 20:49

Bigore molo,har jeg stavet det rigtigt?
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 06-08-04 20:51

100 online, KANDU har ikke kørt så godt i laaaaaang tid!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-08-04 21:00

Jeg skulle lige ind og se den sidste kommentar,så bøvsede KanDu igen,
med den berømte floskel"Siden kan ikke vises ,prøv igen senere"
Så minus et par stykker fra mig.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-08-04 21:01

112 online, og jeg fik lige beskeden om fejl, prøv igen senere. Til gengæld var den kun ca. et halvt min. om at komme på igen.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-08-04 21:05

Det er godt emesen,jeg er ved at finde på en præmie til dig.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-08-04 21:08

Finde på en præmie Keldd - næ jeg regnede med at fedte en hos Kandu med de "10"

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-08-04 21:09

Og i mellemtiden blev jeg læsset af igen med fejlmeddelelsen efter at have ventet et minuts tid.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-08-04 21:15

Desuden går Kandu's ur forkert. Dette skrives kl. 21.08. (jeg tjekkede på teksttv)
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-08-04 21:23

Sig det ikke til nogen emesen,lad det blive mellem os og læserne,
jeg er med i ledelsen på KanDu
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-08-04 21:26

...mmmmmhhh det er nu lidt 'støvet hér

mht. til hastighed ..eller mangel på samme

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-08-04 21:26

158 online
Og på skala fra 1-10 med 1 som bedst: 35

Svært at logge ind og laaaaaangsomt eller "siden kan ikke vises"

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 06-08-04 21:30

I har altså stadig problemer med kapaciteten - forbindelsen ryger hele tiden... Som et resultat af det er antallet af spørgsmål faldet støt den sidste måned. I dag kunne jeg f.eks. logge ind midt på eftermiddagen og stadig se 5 - 10 spørgsmål fra i går på "sidste 25"-listen.. Det er første gang

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-08-04 21:37

Nemlig begyndelsen til enden og den lovede forbedring, det såkaldt nye Kandu - en illusion.
Karakteren er DUMPET

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-08-04 21:39

BOMBARDÈR HOVEDKVARTERET.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-08-04 22:12

Jamen Karl_Smart

Du kunne i det mindste logge ind!!!!!!!!!

Og Keldd går ligefrem og overvejer sådan lidt terrorist-virksomhed
Ja,hvad det Kandu ikke kan få folk til. tsk-tsk

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 06-08-04 22:25

Ja, godt man har sin kode at sidde og rode med istedet

..og Arnold Schwarzenegger på Zulu

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-08-04 22:37

..og det går heller ikke hurtigere som alm. bruger

HM

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-08-04 23:08

Så,nu er ham der betjener den håndsvingsbetjente server gået på lokum igen,det er dræbende langsomt nu.
Der er 186 kunder online,at de gider,og jeg er een af dem,hvad driver os,jo det er jo rart at være her,
men for f...da,det kan da gøres bedre,det er da ulideligt,som det er i øjeblikket.
Noget må der gøres---jeg har ingen forslag.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-08-04 01:11

uha jeg kan ikke give mere end 3 lige nu..øv hvor er det langsomt..men på den anden side..så må der jo nogle penge i kassen hvis det skal køre bedre
sus

Kommentar
Fra : gril

Dato : 07-08-04 01:15

Det har lige taget mig 2.min at komme ind på det her spørgsmål så 03 her fra mig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-08-04 08:33

mango -> Ikke flere penge i kassen, blot et par timers daglig vedligeholdelse. De dage hvor der ingen problemer er, kunne man jo så bruge tiden på at informere sine brugere. Når først serverne og programmellet spiller, burde det ikke kræve meget arbejde og de store summer at drive dette site. Det er jo først og fremmest brugerne der giver sitet indhold og designet/layoutet ligger jo indtil videre fast og kræver ikke de store armbevægelser at rette til. En ny kategori i ny og næ er bare en 'klippe/klistre' ting og et lille skub til databasen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-08-04 10:23

Det går heller ikke hurtigere med molokyles fuldskærm.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-08-04 10:41

Jeg vil nu lukke spørgsmålet,og tildele emesen de udlovede 13 point,men som jeg også lovede er der en
tillægspræmie.
Den består i evigt medlemskab af "KanDu"s bestyrelse(det har emesen stræbt efter længe),og du har noget at glæde dig til.
Her i bestyrelsens hovedsæde med de lange mahogniborde,bruger vi sponsorenes penge til at købe store cigarer for,og fede frokoster,og udstyret til at køre "KanDu"blæser vi da en hatfuld,folk hænger jo på alligevel.
Og os her i bestyrelsen,elsker folk der fedter for os.Godt gået emesen.Ha ha ha.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-08-04 10:48

Keldd -> Er der et ben at hente i bestyrelsen ? ...evt. som gulvkanon under møderne ? Jeg er go' til at tømme flasker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-08-04 11:02

Ja molo,hvis du fedter rigtig godt for ledelsen.(jeg venter med at lukke spørgsmålet til i aften)
Kan du synge??
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-08-04 11:05

Keldd -> Ikke særlig kønt men HØJT

Fedte ??? Jeg har da en spaydåse med WD-40 : http://wd-40.com

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-08-04 12:11

Nu går det HELT galt med "KanDu" jeg er nok blevet blacklistet, har ikke kunnet komme igennem i 3 kvarter,
så nu sidder jeg på biblioteket og skriver,gud ved om de kan finde mig her??
Godt godt Molo,du er med på holdet,modtag en cigar til at begynde med.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-08-04 12:20

Puff puff.. mmmh... herligt

Yes; kandu.dk har lige været væk fra Ama'r lidt over ½ time

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-08-04 12:27

Ser du molo,nu sidder jeg i Vordingborg på biblioteket,og der går det forrygende stærkt,
lad os håbe det holder.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-08-04 13:06

Ja jeg har da flere Kandu'er åbne og kan opdatere dem på een gang - vupti.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 07-08-04 13:07

Kandu ligger lige nu på en stabil 5'er. Ikke så dårligt som det HAR været, men heller ikke så godt som man kunne ønske sig!

Det undrer mig vitterligt, at teamet bag Kandu overhovedet ikke svarer på mails!! Et autosvar, Vi har modtaget din mail, tak, ville være bedre end intet!!

Nu skrider jeg til havefest hos min "kære" svigerfar, det skal nok blive "sjovt"

Cali

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-08-04 13:11

Ha' en pragtfuld dag i det gode vejr. Hisl din 'søde' svigerfar calista

Jeg skal også lige ha' et par timer i det fri, men så har jeg også fået sol nok for idag. Jeg bliver hurtigt lækker brun

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-08-04 13:12

Hisl ??? ...jo; Go daw do ..hils

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-08-04 13:13

Det Kandu her går for hurtigt for mig - tilbage til arbejdet med badeværelse.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-08-04 13:19

emesen -> [hør]Ja, nu kører det fint, så jeg smutter også i parken og får mig en pilsner.

Øv... ikke noget at brokke og undres over længere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-08-04 13:32

Ja, det går fint nu,med 132 online,lad os håbe det holder.
Og som calista er inde på,de kunne da godt lade høre fra sig.
Hilsen Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : Keldd

Dato : 07-08-04 21:02

Tak for svaret emesen.Og så er KanDu tilbage hvor den plejer at være.
Tak for deltagelsen i dette for os alle irriterende og åbentbart tilbagevendende spørgsmål.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-08-04 11:45

Selv tak Keldd - de dejlige 23 p vil jeg lægge ned i præmiekassen.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-08-04 22:43

emesen er du ikke færdig med det badeværelse endnu? Jeg siger bare godt jeg ikke er gift med dig *GG* Det kunne jeg godtnok ikke holde ud..lige nu har jeg ingen stue..!! - gulvet bliver brækket op onsdag..så skal der isoleres og lægges nyt gulv, så det bliver spændende hvornår jeg "ser" min seng igen..jeg skal nemlig igennem stuen for at komme i soveværelset ..nå, skidt jeg ved det ender godt, så det lever jeg med *GG*

Kandu er ufattelig hurtig lige nu !
Sus