/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
bluetooth fik internet til at forsvinde.~
Fra : plb
Vist : 450 gange
150 point
Dato : 06-08-04 13:52

Hej

jeg har købt et bluetooth stik og sat det i min usb.
så installerede jeg driveren og det så ud til at virke...
men nu gider pc'en ikke at gå på internettet... og jeg ved ikke hvad der er sket!
den siger godt nok når jeg aktivere bluetoothen at den tager internettet fra men så bag efter vil det stadig ikke virke
hva ka der være galt?

mvh P/lb

Kommentar
Fra : boegvad

Dato : 06-08-04 14:27

Siger den også at Internet-forbindelsen bliver aktiveret igen, bagefter? For ellers så er det jo ikke så underligt at foribndelsen er deaktiveret hvis det er den sidste meddelelse du har fået!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-08-04 19:27

Du har en lille fyr nede ved uret når din bluetooth er sat til.
afbryder du den inden du hiver USB stikket ud. (H ell. V -klik)
Sådan er det med mange USB-ting så mon ikke også din Bluetooth.

Kommentar
Fra : plb

Dato : 07-08-04 16:08

jeg lader bare stikket sidde i efter jeg har brugt det.
jeg ved ikke om den blir aktiveret igen bagefter, men når jeg "enabler" bluetoothen i "kontrol Panel -> Network and Dial-up connections" så kommer der et lille ikon nede ved uret hvor der står at jeg har mistet internetforbindelsen.
når jeg så deaktivere bluetoothen forsvinder ikonet med internetforbindelsen.
men skal jeg bare hive stikket ud efter brug?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-08-04 16:14

USB skal deaktiveres før stikket tages ud.

Kommentar
Fra : plb

Dato : 07-08-04 18:50

ja men er det nødvendigt at tage stikket ud for at få mit internet til at virke?

Kommentar
Fra : xou

Dato : 11-08-04 18:48

på mit bundkort er bvluetoot delt med usb 2.0 .så enten usb 2.0 eller bluetoot,så er dit modem på usb....

Kommentar
Fra : plb

Dato : 11-08-04 22:25

så den har flyttet mit modem over på usb? hvordan kan jeg ændre det?

Kommentar
Fra : plb

Dato : 19-08-04 18:21

Jeg tror måske jeg har configureret mit internet forkert efter jeg har prøvet med bluetooth.
For prøvede at configurere på samme måde bare på en anden pc og der røg internettet også...
Derfor er jeg næsten sikker på det er den måde jeg configurere det på den er gal med.
jeg køre med win2k pro og har adsl.
nogen der kan hjælpe mig med at configurere mit internet?

mvh P/lb

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 19-08-04 18:43

Er der ikke en vejdlening hos din udbyder.???

Jeg har Cybercity og deres er således for XP:

http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/styresystemer/windows_xp/

Kommentar
Fra : plb

Dato : 19-08-04 18:52

jeg forsøgte men den var allerede instillet sådan.
hvordan kan jeg ellers ændre på min internetforbindelse?

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 150 point
Dato : 19-08-04 19:38

Kan du ikke fjerne/afinstallere bluetooth'en og så sætte dit internet op igen, som var det første gang?? Ellers forstå jeg ikke, og så må andre Kandu-brugere byde ind...

Kommentar
Fra : plb

Dato : 19-08-04 21:57

Jeg har prøvet at fjerne min bluetooth, men mit internet virker stadig ikke...
Så det jeg spørger om er faktisk simpelt... hvordan laver jeg en ny internet forbindelse på win2k pro?
For det har jeg sgu svedt ud!

Godkendelse af svar
Fra : plb

Dato : 22-08-04 21:17

hmm fandt selv ud af det...
der var en fejl i min firewall så den gik ind og blockerede alt selvom jeg havde tilladt det.
men i ska ha tak fordi i forsøgte. så li taliskoko var den der havde kommet med flest forslag så sys han sku ha pointene!