/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Iconer
Fra : amc
Vist : 428 gange
50 point
Dato : 06-08-04 08:04

Når jeg laver om på mine iconer (Denne Computer osv.) og næste gang jeg starter min pc så er det som det var før..(Gl. iconer)
Hvordan får jeg den til at starte op med min foretrukne tema...

Accepteret svar
Fra : ghosty

Modtaget 60 point
Dato : 06-08-04 08:44

Har du prøvet at checke din computer for virus og spyware (se. www.spywarefri.dk)

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 06-08-04 08:53

Husker du at klikke >anvend>ok ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : amc

Dato : 06-08-04 08:57

Ja...Jeg køre også med StyleXp........Men når jeg gemmer foretrukne tema så skal den vel også starte op i det

Kommentar
Fra : amc

Dato : 06-08-04 09:15

Så har jeg fundet ud af det... Skulle bare slå noget til i StyleXP..........

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 06-08-04 09:17

Tak for svaret ghosty. Tak for linket

Kommentar
Fra : ghosty

Dato : 06-08-04 10:00

Velbekomme. Husk at det altid er rart for dem som har brugt tid på en brugers problem også at få en tilbagemelding om HVORDAN løsningen blev fundet.
Ha` en god dag.