/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Speedbåd
Fra : aliceole
Vist : 530 gange
50 point
Dato : 29-06-02 12:23

Jeg har noget gladsværv og noget polyester. problemet er båden har suget en del vand ind gennem kølen er nu på land. To lags skrog der er så suget vand op i mellem laget hvor der klukker vand frem og tilbage. Hullet er 2 cm x 10 cm og gladsfiberen virker skørt omkring hullet. Hvordan tørrer jeg det der polyester+skum som ligger inde imellem inder og ynder siden? Jeg ved hvis du taget 1000gram polyester og så 20 ml. har du en 2% polyester blanding. Husk fortynder til at rense rullen med samt rengøre værktøjer med HUSK AT BRUG HANSKER. Men til slut hvordan er den bedste måde at rep. det rådne hul med i kølen. Svar udbedes. Hilsen. Ole Thomsen.

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 60 point
Dato : 29-06-02 13:18

"aliceole" <aliceole.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:_NfT8.95356

> Jeg har noget gladsværv og noget polyester. problemet er båden har suget
> en del vand ind gennem kølen er nu på land. To lags skrog der er så
> suget vand op i mellem laget hvor der klukker vand frem og tilbage.
> Hullet er 2 cm x 10 cm og gladsfiberen virker skørt omkring hullet.
> Hvordan tørrer jeg det der polyester+skum som ligger inde imellem inder
> og ynder siden? Jeg ved hvis du taget 1000gram polyester og så 20 ml.
> har du en 2% polyester blanding. Husk fortynder til at rense rullen med
> samt rengøre værktøjer med HUSK AT BRUG HANSKER. Men til slut hvordan er
> den bedste måde at rep. det rådne hul med i kølen. Svar udbedes.

øhh, hvad er det, du vil vide?

Claus

Kommentar
Fra : aliceole

Dato : 29-06-02 21:18

Det jeg ville vide er hvordan jeg lukker en 10 cm. x 2 cm. revne i kølen RIGTIGT.

Kølen er ca.5 cm høj. Skriv gerne hvis du kender den rigtige fremgangs måde ved rep. af kølen, og hvad efter behandlingen er.

hygge. Ole Horsens.

Godkendelse af svar
Fra : aliceole

Dato : 11-07-02 22:53

Tak for svaret Claus Tersgov.