/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fortrudt sletning af fil
Fra : LottaJ
Vist : 649 gange
50 point
Dato : 05-08-04 19:40

Hej ...

En bekendt har slettet en fil med shift+delete, og har nu fortrudt det.
Når man sletter på denne måde ender filen jo ikke i papirkurven, men har man nogen som helst anden mulighed for at gendanne denne fil?

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 05-08-04 19:58

ja det har du, du kan gå en slags tilbage i tiden på computeren du skal blot tryk på start-alle programmer-tilbehør-systemverktøjer-systemgendanelse..

PS håber det virker hilsen lars.dk

Kommentar
Fra : BerndJ

Dato : 05-08-04 20:03

Der findes et program "TuneUp Undelete" som er en del af en programpakke der hedder "TuneUp Utilities" som kan genskabe filer der ER slettet / fjernet af papirkurven (har endnu ikke selv afprøvet det !!). "TuneUp Utilities" kan downloades som prøveversion i 30 dage på http://www.tuneup.de/.

Accepteret svar
Fra : kennybear

Modtaget 60 point
Dato : 05-08-04 20:04

Ja det har man, til formålet skal du bruge et undelete program så som File Scavenger (Shareware) men aller først er det MEGA vigtigt at der IKKE bliver hverken læst eller skrevet på den pågælende harddisk!! tjek eventuelt http://www.snapfiles.com/get/restoration.html ud, den er gratis og kan det den skal.

Ellers er der en super god shareware mulighed i Tune-Up Utilities på http://www.tune-up.com/ den fungere i 30 dage uden at du behøver at registrerer den. den kan i øvrigt også 1000 andre ting som er guf på et Windows system.

Godkendelse af svar
Fra : LottaJ

Dato : 05-08-04 21:26

Tak for svaret kennybear.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 07-08-04 14:57

Selv tak da, er glad for jeg kunne hjælpe