/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Spammails
Fra : reneholm
Vist : 669 gange
150 point
Dato : 05-08-04 11:21

Hejsa

Jeg sidder som webmaster på en hjemmeside, hvor jeg tidliger på ugen lagde nogle mailadresser op, med domænet som adresse, de har ikke været benyttet tidligere.

Nu har jeg allerede på bare 5 dage modtaget 3 spammails fra min egen mailadresse, nogen der ved hvorfor dette sker er det noget med at jeg via min coputer selv måske generer dem?

Hvad kan jeg gøre for at undgå det?

René

Accepteret svar
Fra : Zerg911

Modtaget 160 point
Dato : 05-08-04 11:34

Hmm.. Det tyder mere på Virus end almen spammails, jeg kan huske at efter blasterne udkom, kom der nogle virusser der tog ens mail adresse og spammede alle dem på ens liste.. Tror mere det er det der er sket, kan desvære bare ikke huske hvad denne virus hedder

Men prøv med en virus scan.

Godkendelse af svar
Fra : reneholm

Dato : 05-08-04 11:36

Tak for svaret Zerg911.