/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvordan kører Kandu hos dig lige nu?
Fra : Franksp
Vist : 581 gange
4 point
Dato : 04-08-04 22:16

Ja, hvordan kører Kandu, hos dig lige nu? Jeg har en opkobling 1024. Alle andre end Kandu kører normalt, dvs. hurtigt. Jeg har også lige testet min forbindelse, som er Dansk KabelTV. Det kører særdeles tilfredsstillende. Jeg kan downloade hurtigere, end den forbindelse jeg betaler for.
Jeg venter her på Kandu op til 4-5 min. på at "skifte side". Jeg prøvede at stille dette spørgsmål i "Smalltalk" hvor det retteligt hører hjemme, men det lykkedes ikke. Jeg fik 3 gange at vide, at siden findes ikke.
Jeg har flere ÅBNE spørgsmål, som jeg gerne vil ha´ svar på, men jeg kan ikke komme ind på siderne. Smadder irriterende for de Kandu-brugere som gerne vil hjælpe mig.
Så, hvis du svarer på dette indlæg, så fortæl mig venligst hvor du bor (evt. bare postnummer). Det vil jeg bruge overfor Kandu's administration. Jeg har i mange dage haft de samme problemer. Har skrevet til Kandu om problemet. Første gang for godt 14 dage siden, men har (som sædvanlig) ikke fået svar.

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-08-04 22:19

9240! Elendigt!!!!!! Jeg er ved at give op

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-08-04 22:22

Ja jeg har også haft problemer i aften. Den bliver ved med at stå med 3 grønne felter i Proces-feltet og bli'r aldrig rigtig færdig. 7400 Herning

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-08-04 22:25

Det har da vist fået den rigtige placering - et Kandu problem.
Jeg har sendt dem et par mails,´og opfordret dem til at lukke sitet hvis de ikke har tænkt sig at forbedre denne vanvittigt lave hastighed. Jeg kan ikke huske så lav aktivitet i det halve år jeg har været med. Folk kan jo ikke komme igennem og det er håbløst at gå ind i et længere hjælpeforløb så interessen daler tydeligvis.
Det er synd, at nu hvor tingene ellers er blevet tålelige, at systemet er så sløvt at man bliver søvnig af at vente på indlæsning af en kommentar.

Kommentar
Fra : o0ChriSSeR0o

Dato : 04-08-04 22:27

4100 - Man skal have meget tålmodighed... suk...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-04 22:29

Ama'r og det kører skod-langsomt, men jeg tror næppe det er båndbredden det er galt med. Nærmere databasen der 'trasher' (Bruger mere tid på intern administration end på opgaverne).

Jeg lagde iøvrigt mærke til i Kategorien Teknologi at der tilsyneladende er fjernet ubesvarede (=ikke lukkede spørgsmål). Jeg mener at kunne huske der har været flere end 1 ubesvaret spørgsmål i DHTM og flere end 19 spørgsmål ialt. Ligeledes mener jeg er der også har været mere end 67 spørgsmål i DOS

Jeg er dog ikke sikker.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-04 22:33

Iøvrigt har jeg lige fået en emil (kl. 22.25) der hidrørte fra en kommentar i et spørgsmål kl. 21.20.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-08-04 22:34

Det kører fint.......llllllaaaaaannnnnnggggggsssssooooommmmmmttttt

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-08-04 22:34

Desværre alt for normalt, elendigt.

ellebye

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-04 22:38

Til gengæld har jeg fået 2 emiler til dette spørgsmål. I skrivende stund kan jeg kun se at der skulle være kommet 1 kommentar fra jakjoe siden jeg selv deltog her.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-04 22:41

I mellemtiden er ellebyes kommentar dukket op. Rod med mailserveren ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-08-04 22:45

Nå,jeg har lige brokket mig i et andet panel,men kan sagtens forsætte her.
Den er håbløst langsom også her( Postnr 4772),men jeg får heller ikke noget post.En tråd jeg også optræder i,havde fået 9 kommentarer,og jeg fik ikke nogen,gik så ind på min webmail,også tom.
3 andre tråde havde også fået kommentarer,men jeg fik ingen mail,gud hvor er jeg altså ensom.
Hvad kan vi gøre ved de fæhoveder ,ledelsen af KanDu,de svarer jo ikke på nogetsomhelst åbenbart.
Er der ikke nogen der VED hvem ledelsen er ,hvem har set dem,hvem financirer foretagenet,hvor er de.
Og tilsidst vil jeg meget gerne have et billede af dem,så vil jeg sidde og stikke nåle i det hele natten.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-08-04 22:46

.............man ved ved at opgive at være på dette site her........gab

//bentjuul

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-08-04 22:47

Midtjylland calling

Det er under al kritik idag.
Bare at blive logget på kan tage en halv time.
Sideskift ? GAAAAAB 4-5 min. og så tænker man : ENDELIG og "så er der desværre sket en fejl. siden kan ikke vises

Hvis problemet o.s.v.--o.s.v Og nogen skriver til Kandu , der er ingen respons.

Endelig får man forbindelse, skriver en kommentar, klikker for send, der går lang tid så: Du skal være logget på for at svare på o.s.v OG DET SELV OM MAN SGU ER LOGGET PÅ

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-08-04 22:59

*GG*

åårrhhh hold op, jeg var da kun omtrent 1½ minut om, at åbne denne tråd.... og for den tid ikke skal være spildt, smider jeg en kommentar om det

Karina

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-08-04 23:01

Gad vide om det passer, at der er 252 tålmodige brugere i øjeblikket.

Kommentar
Fra : smut

Dato : 04-08-04 23:05

det kører elendigt!!! jeg har også sendt kandu et par mails og forelagt dem problemet, men har som sædvanligt ikke fået noget svar

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-04 23:07

Keldd -> Din kommentar giver mig lyst til at gentage et af mine tidligere indlæg omkring Kandu.dk's 'ledelse' :

Citat
Så vidt jeg kan se er Kandu.dk sponsoreret (..eller hedder det sponseret ?) af det diskrete reklame banner i toppen og de firmaer der levere månedens præmie. Reklame værdien og dermed indtægten afhænger af, hvor mange hit's og hvor mange unikke brugere der benytter sitet.

Med hensyn til de firmaer der levere månedens præmie kunne man forestille sig en udvekslingsaftale om f.eks. kildekode, test resultater og hardware fejlfinding. Kandu.dk tager jo 'patent' på vores viden via ophavsrettighederne.

Man kunne også forstille sig (..hvis man er lidt paranoid) at reklame tingen blot er for at skjule at diverse organisationer som : Anti Pirat Gruppen, PET og FET som let kunne tænkes at have interesse i at drive dette site. I så fald kan de jo ikke afsløre sig selv ved god service, fejlfri drift og super hurtige servere. De kan så få fat i de lidt for smarte brugere, da de jo pludselig får deres adresse forærende.

Er der overhovedet nogen af jer andre der har tænkt i disse baner ???

Det hele kunne jo også være et psyko-socialt eksperiment af en gruppe forskere, der er ved at skrive et videnskabeligt papir om samfund i cyberspace.

Er der flere der har konspirations teorier ???

</PARANOID>

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 04-08-04 23:22

Kandu er "Vejen til en hurtig løsning".... Ja godaw do....
Man bliver helt nostalgisk og tænker tilbage på de gode gamle dage med 14.4 modem, jaa her ville Kandu høre hjemme.

Kan det evt være de næsten 2.8 millioner indlæg fra Usenet der optager serverpladsen ???

Nå jeg skal lige skifte side. Ses! z..........

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-08-04 23:24

Tror mit email om hvornår jeg får min præmie, er drukket i alt jeres brokkeri om hvor sløv Kandu er

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 04-08-04 23:24

Eeen ting er fedt ! Man kan skrive sin kommentar, trykke send og så alligevel nå at læse alle andre indlæg til emnet før siden skifter.... HAHAHA

zz..................

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-08-04 23:26

</MOLOKYLE> hvad ser du her ? ....svar: PET ... rigtigt svaret, så er du ikke paranoid

Jeg griner sk+ hver gang jeg jeg ser din teori om konspirationen....og til sidst ender det med at jeg
også tror på den

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-08-04 23:27

Nedlæg smiley's Det sgu dem der sløver!!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-08-04 23:31

Slagelse her

Det går extremt langsomt og det er virkelig irriterende, men alligevel bliver jeg siddende og prøver at følge med ...og det gør jeg fordi Kandu.dk er et dejligt, inspirerende, humørvækkende og vidensfyldt site som jeg ikke har lyst til at være foruden..........hellere et engangimellemlangsomt Kandu.dk end intet kandu.dk

// Toupie

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-08-04 23:33

Molo,der kan da sagtens være noget om det du skriver,for hvorfor ser man aldrig ledelsen for KanDu udtale sig om
dit eller dat,eller giver sig til kende,det er da også ret tøset af dem ikke at svare på noget som helst,de har oven i købet selv bedt om at blive kontaktet.
Et eller andet er ravende galt,der skal jo penge til,og for ikke så længe siden fik de en ny server,hvem betaler ,er regnskabet for KanDu ikke offentligt,er det et a/s eller ,ja hvad fanden er det.
Det var måske noget for en af Ekstrabladets snusere.
Den teknik der skal til at styre det her skæg,kan da ikke være noget særligt,det er jo ikke Pentagon vi har gang i.
Så et eller andet fordækt foregår der,og hvem finder først ud af hvad der foregår????
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-08-04 23:35

En virkelig Kandu elsker, den Toupie.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-04 23:36

Nedlæg tedd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-08-04 23:41

BjarneD, eller også er jeg bare positiv Kandu.dk er gratis, og teamet bag kandu.dk "knokler" for at vi kan sidde og hygge os her hver dag/aften/nat og det må da tælle på positivlisten

Molo, det gør jeg gerne

// Toupie

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-08-04 23:41

Der må være nogen der følger med i hvad der foregår her !! For nu kører det perfekt

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-08-04 23:45

Fjern digerne på Amar!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-08-04 23:48

De er blevet bange for at vi kigger dem nærmere i kortene.
Hilsen keldd.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-08-04 23:48

Der må være nogen der følger med i hvad der foregår her !! For nu kører det perfekt

mvh
jakjoe

Næh ..gu´ gør det ej.
Århusiansk blinklys...... 1-2-3-4-5-6 minutter

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-04 23:51

En idé kunne måske være at skrive til de firmaer der reklamere hos Kandu.dk :

1.) http://www.lifetranslator.biz/lt/home.aspx
2.) http://www.dtf-travel.com/dtf/doc/default.asp?page=kandu_forside (..bemærk URL'en)

..og fortælle dem de ikke får fuld valuta for deres reklamekroner pga. elendig service hos udbyderen.

Måske disse firmaer kunne sætte lidt gang i tingene ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-08-04 23:54

Det duer altså ikke det her,ligesom den var der ,så var den der ikke alligevel.
Nogen laver grin med os.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-08-04 23:54

molokyle> Firmaerne får da masser af reklame....de er PÅ i lang tid

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-04 23:58

jakjoe -> Nu tænkte jeg mere på 'troværdigheds' faktoren. Hvem vil købe et produkt set på et site, der er en dårlig reklame for sig selv ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-08-04 23:59

Hov hov tedd,jeg er også fra Amager.
Hilsen >Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-04 00:03

tedd -> Fjerne digerne ? Er du tosset mand; ...og ødelægge det unikke dyreliv :

Måger, myg, fluer og rotter !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 05-08-04 00:03

Nu vil kandu.dk teknikerne have løst deres problem !! Se overskriften på dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/46597

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-04 00:06

Keldd -> Maya123 og musenfryd er også Ama'rkanere. Vi udgør sgu snart majorteten her på stedet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-08-04 00:06

tedd
Nu skal du vel også til at give os og vore mails skylden for at du ikke har fået din præmie

Meeen, nu har man jo før hørt om postmedarbejdere f.eks, der har fået ting til at "blive væk" undervejs.

Og det værste er, at du kan ikke engang efterlyse den hos postvæsenet, for hvem ved hvem afsenderen er, og hvor den er blevet sendt fra. Kandu-folkene er i hvert fald ikke meget for at give sig til kende

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 05-08-04 00:11

En ny dag er startet, og det kører perfekt.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-08-04 00:21

Den kører ikke perfekt jakjoe,du må være optimist.
Hvad så molo ,så kan vi overtage Kandu,når vi er nogle stykker,det er da til at få spat af, det langsomme møg.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-04 00:22

dova -> Det kan jeg svare på :

Citat
Kandu.dk
Klosterparken 22
2680 Solrød Strand

Jeg har stadig ikke fået pakket min farveprinter, jeg vandt august sidste år, ud endnu

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 05-08-04 00:28

kandu.dk/pet er ved at montere kopipapir i farveprinteren

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-08-04 00:32

Er nødt til at gå i seng,det var en meget udmattende aften,og kære vorherre højt oppe i
luften,lad det ikke gentage sig imorgen,amen.
Godnat- Keldd.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 05-08-04 00:33

Jeg bor i Fakse. De sidste 3 - 4 dage har jeg fået mails om at der var nye indlæg. Jeg trykker, venter et par min. (kunne jo tage ugeopvasken imens hvis jeg havde en), og hvad så: INGEN NYE INDLÆG. Til gengæld går der de sidste par dage nogle timer (for det meste), før jeg får en mail om et indlæg, der er der. Jeg spekulerer nogle gange på, hvor mange mails jeg slet ikke får.
Jeg bryder mig ellers ikke om alt den brok der er over Kandu altid, men jeg må give jer ret i, at det er for dårligt. Men vi betaler jo så heller ikke noget for det. Ku' være, Kandu skulle indføre burgerbetaling og så få det ordentligt op og køre. Hvad siger i til det. Ville i betale fx. en tier om månede eller 25 kr?? Det er jo ikke ret meget, så selv os fattigrøve kan være med.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 05-08-04 00:35

Keldd> Fred være med dig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-08-04 00:37

Ja lad os betale så kan vi rigtigt brokke os når det ikke dur

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-04 00:39

Jernladyen -> Betale for at hjælpe andre mennesker ? Jo godaw do

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-08-04 00:40

Go´nat Keldd
Sov godt, uden for mange onde drømme om dine trængsler i aften

hilsen dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-08-04 00:43

Ja ja ,jeg har børstet tænder dova,og godnat allesammen ude i det ydre samfund.
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-04 00:47

Så blev der fred på Ama'r

Kunat.. sinilluarit Keldd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 05-08-04 05:16

København. Når andre siger det køre dårligt, plejer mit at være ok. En sjælden gang lidt langsom, og ikke andre problemer.
I går, sidst på eftermiddagen var det imidlertid ekstremt langsomt og jeg gad ikke bruge det. Ligenu fint.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 05-08-04 05:40

Jeg kunne overhovedet ik komme ind i går. Fik ind imellem en mail fra KanDu, men opgav at komme ind.
Bor i udlandet.
Vil du ha postnummeret?
Frieda

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 05-08-04 05:47

Det har været meget svingende, men mest langsomt d.4/8-04. Jeg opgav mange gange, overhovedet at komme ind her på kandu. Alle andre sites kørte fint. Har Stofanet.

MVH

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-08-04 08:52

Kører tungt/let...............skiftevis.
Fra KBH lige nu.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-08-04 09:11

Det kører ad h.. til.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 05-08-04 10:08

Godmorgen.
2700 her.
Helt galt igår, opgav efter 117 siden kan ikke vises.
Nu, tja.. som det plejer. Nemlig ufatteligt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangsomt.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-08-04 11:31

"vi må da håbe det bliver bedre imorgen"

For det kan da snart ikke blive værre

Accepteret svar
Fra : jtlaursen

Modtaget 4 point
Dato : 05-08-04 12:51

Mit net kører fint, undtagen KANDU, DET KØRER AF RØVEN TIL!
(8320 / Århus S.)

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 05-08-04 13:20

9200 Aalborg:
"Kører" kan ikke bruges .. men minder om babykravlen.
På alle andre hjemmesider er hastigheden i top.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 05-08-04 22:51

Hvad med i aften? Jeg bor i Odense. Her er det ikke blevet bedre. Det tog 8½ min. at åbne denne side. Nu prøver jeg at sende den. Hvis det tager mere end
5 min. prøver jeg at logge af.

mvh
Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 05-08-04 22:54

Det tog helt nøjagtigt 4 min og 47 sek. Tiden står som 22:51 Her hos mig, (atomur) er kl. kun 22:46

Nu gider jeg ikke mere. Smutter i seng. Skal tidligt op, og til dobbelt jubilæumsfest i morgen aften.

Godnat, sov godt til jer der stadig har tålmodighed.

Frank

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-08-04 23:07

Man kan slet ikke sige at det kører, kravler, kryber, snegler. Det må være begyndelsen til enden for hvem gider det her.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-08-04 18:56

Franksp - var det ikke dig, som havde problemer med ulæselige mails.
Eller >BjarneD.........hvem var det ud over "Terran".
Prøv at købe dette spørgsmål: http://www.kandu.dk/dk/spg/46649
eller her et uddrag fra spørgsmålet:
Citat
http://www.5starsupport.com/faq/oe.htm
Dette er linket til det website, der havde løsningen og som i øvrigt også har løsninger til mange andre OE problemer.

Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-08-04 20:20

Hmmm... up and alive

Så er der vist atter hul igennem

</AMAR'R>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-08-04 20:27

Et meget lille hul. Jeg har lige nu brugt 2 min. på at indlæse et indlæg, men det kan være at det er Molo's personlighed der blokerer

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 07-08-04 07:41

Tak for svaret jtlaursen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-08-04 08:48

BjarneD -> Dette kunne godt være tilfældet. Efter jeg skrev min sidste kommentar sad mit store ego fast, da jeg prøvede at presse det gennem hullet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 10-08-04 19:55

Til emesen

Nej, det var ikke mig der havde det problem. Mine er helt og aldeles forsvundet.

mvh
Frank