/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Langsom logon til domæne via trådløs net~
Fra : henningborchert
Vist : 457 gange
100 point
Dato : 04-08-04 15:26

Jeg har en PC med XP der er mere end 2 minutter om at logge på domænet. Den kører på en 54 MhZ trådløs forbindelse, der er kun 2 pc´ere på accespointet og når først maskinerne er på kører de bare rigtig fint.

Det er simpelthen verificeringen der på den ene eller anden måde tager så lang tid.

Gode forslag til løsning af dette irritationsmoment modtages med tak.

mvh
Henning

Kommentar
Fra : dk

Dato : 04-08-04 16:59

Hejsa

lyder som om der er sat forkert ip adresse til enten gateway eller primære DNS
på den pågældende computer.

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 05-08-04 06:48

Hej DK - tak for din kommentart, men ville den så overhovedet kunne komme på?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 18-11-04 15:55

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-10-05 10:46

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?