/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Min kæreste og en anden fyr
Fra : mickh
Vist : 1167 gange
200 point
Dato : 04-08-04 10:09

Lige et spørgsmål, som mange nok vil ryste på hovedet af, men ikke desto mindre en tanke som tænder mig vildt, og som har spøgt i min fantasi i den tid jeg har kendt min kæreste (5 år). Vi har børn, hus o.s.v.
Min kæreste er vel det de fleste vil kalde for en ”sild”. 37 år, pænt ansigt, langt hår, slank og god figur, små fødder, glimt i øjet m.v.
Hun er ikke nymfoman typen (desværre), det nærmeste er vel, at sole sig topløs i haven, så min fantasi har svære kår. Vi har aldrig talt om fantasien, og det er svært for mig at bringe det på bane, MEN – jeg vil dele hende (sex) med en anden fyr. En fyr som ikke er til faste forhold, måske er gift eller lever i et forhold En fyr der kan besøge hende, eller en hun kan besøge (jeg skal ikke deltage). Mit spørgsmål er: hvordan får jeg hende til at interessere sig for andre fyre? Hun har tidligere haft en del kærester, og det er der ikke noget at sige til, når man ser billeder af hende som yngre.
Har I nogle idéer eller erfaringer?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-04 10:16

Indvig hende i dine fantasier. Ærlighed kan ikke ødelægge et forhold. Hvis det kan dét, er der alligevel ingen grund til fortsat at dele livet sammen. Altså :

Spørg hende. Du kan ikke få andet end et svar og dette må du så respektere.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 04-08-04 10:46

Jeg er fuldstændig enig med molokyle - har selv prøvet det og ved, at ærlighed hele vejen igennem er alfa & omega
mvh

krakgt

Kommentar
Fra : MENESWA

Dato : 04-08-04 10:51

Tag din hjertenskære med på swinger-klubben AFRODITE CLUB, hvor I i en tryg, afslappet og hyggelig atmosfære kan tale med singler og par om dine fantasier og hvor hun uden tvivl vil blive inspireret af de indbydende omgivelser og lade sig rive med og opdage nogle behov, hun måske ikke var klar over, hun havde.
De fleste mennesker har en fantasi, de gerne vil udleve. I AFRODITE CLUB ligger mulighedernes land åben, for at de kan realiseres. Her mødes mennesker på lige fod og kodeorderne for en aften i klubben er: varme, tryghed, hygge og erotik.
Se mere på hjemmesiden www.afroditeclub.dk
eller ring på 6262 3231 eller 2128 0983 til klubbens ejere Tania og Peter, der gerne vil fortælle jer om de muligheder og tilbud, de har til nettop jer.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-08-04 10:51

Hej Mickh

Som quinde vil jeg lige kommenterer dit indlæg Molo skriver, at du skal indvige hende i din fantasi og det er nok også rigtigt nok, hvis du skal have hende med på legen. Jeg kan bare ikke lade være med at tænke på, at hvis det var min kæreste der kom og foreslog dette, så ville jeg blive noget vred. De fleste kvinder tænker mere kærlighed end sex og hvis man elsker nogen, så har man bare ikke lysten til andre. ....så jeg ville nok tage det som et udtryk for, at min kæreste ville af med mig. Hvis du vil fortælle hende det, så gør det på en "ordentlig" måde, fortæl præcist om dine fantasier og hvorfor du tænder på det, så hun forstår det og så du ikke ender på gaden - jeg personligt ville smide dig ud

// Toupie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-04 11:02

I forlængelse af Topie's kommentar, skulle jeg måske lige korrigere/uddybe mit foreslag :

Spørg hende. Du kan ikke få andet end et svar og dette må du så respektere .., samt være forberedt på; at skulle leve med konsekvenserne !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-04 11:08

Ps. Hvis det skulle knibe med modet og med at formulere din forespørgelse til hende, vil jeg foreslå du viser hende denne tråd. Derefter kan I jo tale om de kommentarer/indlæg, der måtte været kommet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-04 11:09

Ps. Hvis det skulle knibe med modet og med at formulere din forespørgelse til hende, vil jeg foreslå du viser hende denne tråd. Derefter kan I jo tale om de kommentarer/indlæg, der måtte være kommet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-08-04 11:10

Godt forslag Molo

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-08-04 12:33

Første gang jeg læste dit spørgsmål tænkte jeg, jaja, en "three-some" det er jo mange mænds drøm, men så opdager jeg, at du ikke ville deltage????????

Nu ved jeg ikke hvordan din kone er på det område, men måske opfatter hun det meget mere forkert,end hvis du ville invitere en anden fyr til Costa del Himmelseng.
Nu er der stor forskel på hvordan mennesker opfatter sex/kærlighed. For nogen hænger det uløseligt sammen, og så vil hun helt sikkert føle sig meget krænket.
Men hvis du tager mod til at foreslå det skal du helt sikkert acceptere hvis hun siger nej, og ikke "jokke" mere i det.

Og hvis hun skulle sige ja, skal du også være forberedt på at din egen reaktion kan vise sig at have den modsatte effekt, at du alligevel ikke kan klare det p.g.a. tanken om at hun har en anden. En ting er teori og en anden praksis, og det gælder også her, selv om du lige nu i tankerne er overbevist om at det tænder dig vildt.

Hvordan ville du egentlig reagere hvis hun nu kom og "bekendte" at hun havde haft en hemmelig elsker i et års tid?
Du ville garanteret føle dig bedraget ,såret, rasende, jaloux. Men hvad er forskellen?
Hvis du synes det ville være en forskel, har du et stort problem. Det hedder dobbeltmoral og viser kun, at det ville være okay så længe hun "bruger" en anden mand for at tilfredsstille dine lyster og at du, som så mange andre mænd, tænker mere med p....., end med hjernen. (opfat det nu ikke fordømmende, det er en generel konstatering)

Og hvis du ved, at din kone aldrig kunne finde på at være utro, så glem det igen, for hun vil opfatte det på samme måde.
Håber I finder ud af det, men husk på, at nogen fantasier har det bedst med at forblive fantasier, det ved du bedst eftersom det er dig der kender dig selv og din kone bedst.
Med hensyn til fantasi, rækker den vel også til at Du bare forestiller dig, at hun er sammen med en anden, men hvis det er fordi du samtidig håber at hun kommer med noget "stimulerende dirty talking" om oplevelserne, kan jeg godt se det ikke rækker.

Kommentar
Fra : mickh

Dato : 04-08-04 13:22

Tak for svarene, som allerede er kommet.
Jeg mener, at være helt afklaret med fantasien!
Er der nogle af jer, som kender nogle af de moderne blade, så som f.eks. Eurowoman, Tidens kvinder m.v. som evt. kunne sætte gang i sagerne hos min kone? Jeg tænker på, om der er nogle blade, der skriver om emner som f.eks. min fantasi. Jeg kunne jo så købe bladene med hjem, og håbe på hun læser dem.

Hvordan mener I iøvrigt at jeg skal starte sætningen: Jeg har tænkt på.........

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-08-04 14:37

Jeg vil kun kommentere spørgsmålet:

Citat
Hvordan mener I iøvrigt at jeg skal starte sætningen: Jeg har tænkt på.........

Hvis du ligefrem skal øve dig foran spejlet på hvordan du dog skal komme ind på emnet, tror jeg ikke det møder den store velvilje. Bedst var det nu hvis jeres tale flød så frit, at du "bare" kunne sige det, en dag I taler lidt fortroligt alligevel. Så noget skal komme af sig selv og ikke indstuderes.

DESUDEN vil jeg gøre dig opmærksom på, at SEXfantasier.... er lige nøjagtig som ordet i sig selv antyder; nemlig fantasi.
Når man fantaserer om sex, er man dejligt fri for alle de menneskelige faktorer såsom jalousi osv.
Mange sexfantasier, ville slet ikke kunne "klare sig" i virkelighedens verden, forstået på den måde, at det seksuelt opstemmende netop er det faktum, at man i fantasien selv former, styrer og kender til ønsker, og selv bestemmer resultatet, og de medvirkende.

Så at du gerne vil have din kæreste til, at dyrke sex med andre(en anden) UDEN din deltagelse, lyder som en af de fantasier der ikke rigtig kan udleves.
(Se nu kommenterede jeg det såmænd alligevel)

Hvis det hjælper på det, så tror jeg de fleste kvinder ville sige nej, og da især hvis du ikke skal være med

Karina

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 04-08-04 15:51

Come on... det her kan ikke være ment seriøst. Du vil sgu da blive sparket ud af døren omgående hvis du kommer med dit foreslag (ligemeget hvordan du formulerer dette). Hun er en kvinde ikke et stykke kød du skal låne ud for at tilfredstille en fantasi du har. Tænk dog lige engang på hendes følelser og tilgodese hendes behov.
Jeg ville da få sparket med det samme hvis jeg kom med det forslag.. jeg kan forestille mig ordene "nå så, jeg skal være sammen med en anden, så at du har en undskyldning hvis jeg finder dig i sengen med en anden" eller "hvad tager du mig dog for? er jeg bare et stykke legetøj som skal tilfredstille dig og dine tanker? hvad med lige at tænke på hvad jeg har brug for..?????".
Istedet for at tænke på denne fantasi vil jeg hellere foreslå dig at glemme dette hurtigst muligt, eller se dig om efter en ny partner. Tænk også lige på dine følelser hvis hun går med på ideen, du får måske din fantasi opfyldt, men må gå med tanker som f.eks. "var han bedre end mig?".

Mit råd er GLEM IDEEN du har intet at vinde men en dejlig partner at miste. Find en anden interesse som kan tilfredstille både dig og din partner uden at såre nogen.!

Mikael

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-08-04 16:26

Mikael_hanna´s indlæg får mig i den grad til at tænke på begrebet MENNESKESYN.

Her tænker jeg på hvor afgørende det er for vores reaktioner på hverdagens udfordringer, hvordan vi ser hinanden. Om vores menneskesyn er præget af åbenhed, gensidig respekt, af ligeværd, eller om vi møder hinanden med fordomme, bedrevidende og fulde af faste forestillinger om at MIN måde at tænke og gøre tingene på er klart den mest rigtige..!

Jeg hverken kan, eller vil besvare dit spørgsmål - kun sige, at når der her skrives at du må acceptere din kærestes svar uanset hvad hendes holdning må være til dit forslag, ligeså væsentligt er det, at hun kan respektere dig og dine fantasier - også selvom det skulle involvere følelser og jalousi i det øjeblik hun bliver bekendt med din fantasi.

Vi må ikke glemme, at det stadig kun er en tanke. Der er ikke handlet endnu, og elsker din kæreste dig og stoler på dig, bør hun tro på, at siger hun nej til dit forslag, så var det det. Du delte en tanke med hende, som hun ikke har forståelse for. Det sker på så mange andre områder her i livet uden at vi 'sparker' hinanden ud af vores liv af den grund.

Held og lykke
//Creamy

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 04-08-04 17:30

Vi er heldigvis alle forskellige personer med forskellige reaktioner på hændelser i livet. Jeg er da glad for at Creamy kommer med sit indlæg. Jeg har på intet tidspunkt i mit indlæg nævnt at mit synspunkt til indlægget er det som vil ske. Jeg stillede bare et scenarie op som kunne ske. Dette scenario er baseret ud fra mit syn på det her indlæg, der med ikke sagt at dette er det mest rigtige.

Vi lever da i dag i en åben verden og (igen kun efter min ydmyge mening) man skal da gøre som man lyster, man lever jo kun denne ene gang. Måske er hun åben for forslaget, men størstedelen af den menneskelige befolkning vil da klart tage afstand fra et sådant forslag, det hedder sig jo at være et monogent forhold vi lever i når vi har valgt partneren for resten af livet. Så fordærvet er vores samfund vel ikke idag.... ups siger ikke mere om det, jeg ender bare med at vrøvle.
Forfatteren til dette indlæg beder om meninger/forslag til hvad han skal gøre. Han har fået min, og det er da helt op til ham selv hvad valg han træffer. Håber bare han bliver glad og ikke fortryder sit valg.

Mikael.

PS. vi lever i en tid hvor man kan blive (igen undskyld udtrykket) sparket ud af et forhold, for langt uskyldigere ting end det her.

Accepteret svar
Fra : TheRipley

Modtaget 200 point
Dato : 04-08-04 17:37

Hej Mickh
Min (ex)mand havde en fantasi om partnerbytte, som jeg var lidt forbeholden overfor. Jeg gik dog med til at prøve at mødes med et andet tiltalende par, som vi havde chattet med over nettet. Det viste sig bare, at han, da det kom til stykket blev meget jaloux.

Han var lige så afklaret omkring hvad han ville som du er, så pas på hvad du ønsker dig - du kan ske at få det. Jeg siger ikke, at det ikke kan lykkes for jer, og at finde en partner til din kæreste er nemt nok - men det er ikke kun din kærestes forståelse det handler om, du kan jo ikke vide, hvordan du selv reagerer før det er virkelighed.........

Men hvis du vil prøve det, så tag en god snak med hende først, og respekter at det jo nødvendigvis må blive hendes afgørelse

Held og lykke
Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 04-08-04 17:42

øhh lige en ting mere.. jeg mener at sex og kærlighed er så intime ting, at vi skal passe meget på hvordan vi takler dem. Følelserne som vi berører med disse ting er MEGET kraftige.

Mikael

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-08-04 18:04

-->Mikael

Hmm...
I min verden er man bedrevidende og fuld af fordomme, når man skriver som følgende.

Citat
Come on... det her kan ikke være ment seriøst. Du vil sgu da blive sparket ud af døren omgående hvis du kommer med dit foreslag (ligemeget hvordan du formulerer dette).

Tænk dog lige engang på hendes følelser og tilgodese hendes behov.

jeg kan forestille mig ordene "nå så, jeg skal være sammen med en anden, så at du har en undskyldning hvis jeg finder dig i sengen med en anden" eller "hvad tager du mig dog for? er jeg bare et stykke legetøj som skal tilfredstille dig og dine tanker? hvad med lige at tænke på hvad jeg har brug for..?????".
Istedet for at tænke på denne fantasi vil jeg hellere foreslå dig at glemme dette hurtigst muligt, eller se dig om efter en ny partner.

Mit råd er GLEM IDEEN du har intet at vinde men en dejlig partner at miste.

Du er inde på forestillinger om, hvorledes du forventer Mickh´s kæreste vil reagere. På den måde forsøger du at overføre dine egne fordomme til Mick, og det mener jeg ikke er en del af spørgsmålet.

Desuden er der slet IKKE blevet spurgt om meninger/holdninger men derimod om IDEÈR og ERFARINGER, hvilket er noget ganske andet

Jeg kan stadig ikke svare på dit spørgsmål Mick, men mit råd er, at du 'lytter' til Ripley. Hun har både erfaringen og tilsyneladende mere forståelse for, at du har en fantasi, samt hvad det kan komme til at betyde for dig og kæresten.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-08-04 18:22

Creamygirl

Ja jeg forstår nu ikke du angriber Michael for hans indlæg, jeg synes egentlig mere det kommer tæt på sandheden end ripleys indlæg. For selv om hun måske har erfaring fra sit eget liv, er der jo ingen der siger tingene vil udarte sig på samme måde i dette tilfælde.
Og at Michael råde spørgeren til at glemme ideen, (måske ud fra fordomme, men det ved vi jo ikke), er vel ikke værre, end at du råder manden til at lytte til Ripleys indlæg, som i øvrigt ikke siger så meget mere end andres kommentarer, bortset fra, at hun åbenbart har erfaring.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-08-04 18:53

mickh

Jeg havde et vennepar, nu er det kun den ene, jeg har kontakt med.
Manden havde, som du, lyst til at hustruen skulle dyrke sex med en anden mand. Hun skulle herefter fortælle om sine oplevelser. Efter megen overtagelse gik hun med til det. I starten var det acceptabelt for hende. Manden begyndte så at udspørge hende mere og mere. Hvordan gør han, er det bedre, hvad skal jeg gøre, så du føler det samme, jeg kan mærke at du ikke er i humør, hvad er det jeg gør forkert.
For manden blev det en besættelse hele tiden at få bekræftiget at han var den bedste. Det endte med at de blev skilt.

Hvis din kæreste ikke har vist interesse for at I skulle se en sex-film sammen, vil det nok blive svært at overtale hende til at dyrke sex med en anden.

Har du tænkt på selv at søge en sexolog, er det ikke dig, der har et problem?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-08-04 18:57

Sidste tilføjelse fra mig !

OK Dova, du nævner det jo selv - Ripley har nemlig ERFARINGEN !
Præcis hvad der er blevet spurgt om, og ikke egne holdninger. Desuden er Ripley modsat Mikael ikke moraliserende, hvilket jeg hæfter mig MEGET ved, men det anser du tydligvis ikke som et vigtigt element i et spørgsmål

Og ja, jeg mener stadig, at Mikael med sit første indlæg udviser total mangel på respekt for Mick´s fantasi. Faktisk vil jeg mene, at han angriber Mick, fordi han har en fantasi som ligger langt fra hans egne.

//CREAMY

ps. indlægget fra Ans er ligeledes en kommentar uden moralske opstød. Altså et langt mere brugbart svar i mine øjne

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-08-04 19:02

Nå for Søren. Jeg fik vist ikke læst den sidste linie i Ans kommentar..!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-08-04 20:32

Creamygirl
Jeg ved at det kan betegnes, som et surt opstød (moralsk). Min veninde, som jeg ikke ser så meget mere, fik det psykisk meget dårligt. Hun elskede sin mand, men hun kunne ikke holde til alle de fantasier, som han ville høre, når de dyrkede sex. Hun ville bare have at han syntes om hende, som hun var. Hun troede selv at de havde det godt, men hans fantasier kunne hun ikke holde til.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 04-08-04 21:20

Hej Mickh
Du har i alle tilfælde åbenbart ramt et følsomt emne, som vi er mange der uanset gode/dårlige eller ingen erfaringer har med alle har en mening om. Der er bare ikke nogen af os der ved, hvordan du har det med din kæreste, hvordan jeres sexliv er, hvor åbne I er overfor hinanden eller hvor stort dit behov for at forestille dig hende sammen med en anden er.

Og det er de ting du skal tænke igennem først, hvis du så stadig tænder på ideen (og vil løbe risikoen for at hun finder sin drømmefyr i en anden seng??) så snak da med hende - kærester skal være ærlige ellers kan det da være lige meget!

Hvis du vil være helt reel, så fortæl hende også om ideen hvis du dropper den, fortæl hvad der tændte dig og hvorfor du opgav ideen - har hun ikke fortjent det, måske har hun selv nogen ting hun ikke tør fortælle om.

Og hvad angår erfaringer..er man ikke nødt til at lære af sine egne?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-08-04 22:36

Creamygirl
Det er så ikke erfaring der bliver spurgt om, men hvordan Mickh får konen til at interessere sig for andre mænd.

Mickh
Jeg har et forslag til hvordan du kan finde ud af, om din kone synes om den slags.
Det forudsætter dog, at du ikke spiller med helt åbne kort. (Jaja, Jeg ved godt det ikke er helt ærligt)

Du kan fortælle hende om en ven, kollega ell. lign. der har talt med dig om, at han kunne tænke sig det med sin kone.
Så kan du hurtigt lodde stemningen og finde ud af hvad din kone mener.
Måske finder du ud af, at det er bedst at holde fantasien for dig selv, eller også, ja så lirker du det hele hen i retning af at du også kunne.........o.s.v.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 04-08-04 23:19

Tricky - men rigtigt!
Følg Dovas råd, det er risikofrit, du får svar på om det skal blive ved med at være en fantasi og du risikerer ikke at såre din kæreste, så alt i alt den bedste ide.
Og som hun selv siger - det er ikke helt ærligt, men trods alt da heller ikke helt at lyve.........

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 05-08-04 06:45

Det mener jeg er en særdeles dårlig idé. Jeg kender mange eksempler på at folk forarges over andre, til trods for at de selv har samme lyster. Noget med ikke at falde udenfor sine egne opsatte betingelser, da man derved mister sit indre billede af sig selv. Vi har det med at gemme /fortrænge vores lyster og drifter, for ikke at falde udenfor normen. Meget psykologisk tænkning, men dog ikke usædvanlig. Faktisk meget brugt, især i forbindelse med vores seksualitet.

Dova. Enten kan du ikke læse, eller osse vil du bare have ret....igen
Læs den sidste linie i spørgsmålet en gang til.

citat: "Har I nogle idéer eller erfaringer"?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-08-04 07:20

Citat:
MIT SPØRGSMÅL ER: HVORDAN FÅR JEG HENDE GJORT INTERESSERET I ANDRE FYRE? Ideer eller erfaringer?
Fortolket som forslag ell.erfaring med at gøre kvinder interesseret i andre mænd.

J-LO dine angreb gider jeg simpelthen ikke i denne tråd også.
Smut et andet sted hen med dit småpisseri!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-04 09:10

Nu vil jeg ikke begynde at psykoanalysere spørgeren, men da nu j_Lo gik ind på de psykologiske vinkler, vil jeg lige gøre opmærksom på en anden mekanisme, nemlig sublimering. Det at man ønsker, at overfører egne fantasier/forestillinger over på 2.person, for deri gennem at få bekræftet egne lysters legitimitet. Dvs. man ønsker partneren skal vise samme selksuelle præferencer (..ofte med modsat kønsligt fortegn) som en selv, for der igennem at få bekræftet fantasien/lysten er 'normal'.

Dette fenomen er bl.a. kendt blandt pædofile, der i ramme alvor mener at barnet tigger om sex. Eller mænds trang til utroskab skal overføres på partneren ved; hun skal have lyst at være sammen med andre mænd, for at legitimere utroskaben.

Jeg siger ikke at dette er gældende for spørgeren, men det kunne jo være tilfældet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 05-08-04 09:38

Til Creamypigen:
Du læser ikke hvad der står skrevet. du læser mellem linierne... Jeg er ikke moraliserende, jeg kommer ikke med nogen ide om hvordan Mickh´s partner vil reagere. Lig mærke til at jeg skrev "Jeg ville da få sparket med det samme hvis JEG kom med det forslag.. jeg kan forestille mig ordene.... osv". Her skal du se ordet "JEG" (håber det er klart nok til dine fløde-øjne, som læser mellem linierne), og derfra udleder at jeg tager udgangspunkt i mit forhold og ikke MickH´s. Jeg kommer med en reaktion som vil komme fra min partner.
Så begynder du at vrøvle om at jeg ikke udviser respekt for MickH´s Fantasi...? er du da på stoffer..? Hvor i mit indlæg finder du angrebet på MickH´s fantasi..?
Jeg bruger udtalelser som er bevist mange steder, og det står i bøger og tidskrifter. Se f.eks. molo´s indlæg herover, "Dette fenomen er bl.a. kendt blandt pædofile, der i ramme alvor mener at barnet tigger om sex. Eller mænds trang til utroskab skal overføres på partneren ved; hun skal have lyst at være sammen med andre mænd, for at legitimere utroskaben." og sammenlign den med min sætning her "nå så, jeg skal være sammen med en anden, så at du har en undskyldning hvis jeg finder dig i sengen med en anden???"..

Der er kun en som angriber her, og det er Creamypigen som føler sig stødt af mit indlæg.. Det eneste som kan støde i mit indlæg er indledningen "Come on... det her kan ikke være ment seriøst....osv" men man må jo fange en læser og dette klarer man bedst i de første linier.

Jeg er ikke interreseret i nogen længerevarende diskussion.. jeg troede bare at MickH og andre var interreseret i at høre mit synspunkt på indlæget. Men mindst en er ikke interesseret i mit synspunkt.
Så sorry hvis nogen føler sig angrebet eller får moralske brækfornemmelser.. det er bare mig, en snotforkælet dansker som nyder at bruge sin ytringsfrihed.

MickH vil have svar på sit spørgsmål, så brug mere tid på dette istedet for at jokke i spinaten.

mikael

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-08-04 10:07

Molokyle
Langt hen af vejen, er jeg enig med dig, og som du siger: Ikke at det behøver omhandle spørgeren i denne tråd.

Men mænd bruger utallige andre "undskyldninger" også, for at legitimere deres utroskab, og jeg tror ikke det er så almindeligt, at de "ønsker", at partneren skal have lyst til andre for at legitimere egne lyster. Snarere tværtimod vil jeg sige.
Jeg mener, at den generelle holdning, blandt mange mænd, er at det er okay for manden at være utro, men han kan samtidig ikke acceptere hvis kvinden er det. (altså kun rettet på de mænd der har den trang til utroskab)
Jeg har set flere eksempler hvor manden rent ud sagt har "bollet i øst og vest" i flere år, og hvor forholdet sluttede den dag han fandt ud af, at konen havde været utro en enkelt gang.
Jeg kan så ikke helt se hvad forskellen skulle være, det kunne mænd med den indstilling bedre svare på.

Kommentar
Fra : Gertz

Dato : 05-08-04 14:54

Vær ærlig..
Fortæl om din fantasi og at du nok i sidste ende er usikker på hvordan dit eget reaktionsmønster vil være, hvis det virkelig blev ført ud i fantasien...
Tænder idéen hende, tjah.. så kan I tage det derfra, men gør det klart at det er en fantasi - der nødvendigvis ikke behøver at udleves...

Og læs andre indlæg.. Jeg synes der er nogle rigtig gode imellem.. Du ved forhåbenlig hvilke jeg mener.. :)

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 05-08-04 18:04

Og så blev de utro ægtemæned sat i bås. Du skulle vel ikke være en ægte mandehader hva´Dova ?
Som om de kvinder der boller udenom er en skid bedre. lol

Til din orientering kommer jeg med indlæg hvor det passer mig

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 05-08-04 18:09

hihi..en anden forsvarsmekanisme er reaktionsdannelse, som udløber af fortrængningen. Man holder ubevidst en følelse ved at erstatte den med sin modsætning. Dova bruger den hver gang hun "ser" mig. Hendes usikkerhed erstattes med overdreven selvsikkerhed. lol

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-04 19:10

dova -> Jeg har skam lige så ofte oplevet det modsatte : Den hengivne husbond og den troløse kælling

Ergo : Du skal læse mit indlæg med begge køn's-fortegn

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-08-04 20:30

Molokyle
Det har jeg heller ikke afvist, men nu var det tilfældigvis mænd du nævnte.
Det er så bare sjældent, at "de troløse kællinger" reagerer lige så kraftigt som visse mænd, hvis de finder ud af, at manden også er utro.
men nu er det jo uden for emnet, ellers kunne der nok komme en større diskussion ud af det emne.

dova

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 05-08-04 22:19

Tror vist det snart er på tide med en kommentar fra Mickh, så tråden enten kan få en ende eller fortsætte med nye informationer - inden tråden går helt af sporet

// Toupie

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-08-04 22:56

Kan kun være enig med dig Toupie

Kommentar
Fra : JOHN

Dato : 06-08-04 13:51

Beklager, men jeg har ikke lige tid/energi til at gennemlæse alle indlæg, så med fare for gentagelser:
Fantasier er langt hen af vejen OK. At føre dem ud i livet er en helt anden sag, men hvis alle (begge) er indforstået, så er det da OK! Det er jo svært for os i dette forum at sige hvordan din kæreste vil reagere, vi kan blot sige hvordan vi selv ville reagerer. I livet er der jo ingen garantier....kun at vi alle skal herfra en dag!
Jeg har på et lidt andet plan være igennem dit dilemma med min kæreste! Jeg er VILD med piger/kvinder i højhælede sko, og efter 9 års samliv fik jeg endelig taget mod til mig. Min kæreste er nok nærmere "sundhedstypen" så der var jo lagt op til "sammenstød" Nå det gik næsten OK, hun var da åben, men hun forstår, efter et år, stadig ikke hvormeget det betyder for mig (og jeg forstår hende godt) det er jo MIN fantasi/"fetish" og ikke hendes! Så en gang imellem tager hun højhælede sko på, men det er ikke med stor glæde!
IMHO

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 10-08-04 01:45

Kære mickh,
jeg ved godt, at det ikke er det du spørger om, men hvordan ville du reagere, hvis hun fortalte dig, at hun faktisk havde en anden, for at få lidt mere spændende sex, end du kan give, og at hun kun blev hos dig, fordi du er mere sød og stabil i hverdagen?

Godkendelse af svar
Fra : mickh

Dato : 10-08-04 08:30

Tak for ALLE indslagene. Jeg vælger at TheRipley skal have pointene. Håber at alle har fået noget ud af diskussionen, eller blot fået "vendt" nogle tanker.

mickh

Kommentar
Fra : mickh

Dato : 10-08-04 08:34

P.s. til hjkofoed

Jeg tror faktisk, jeg vil have det helt fint med at min fantasi ikke kun forbliver en fantasi. Det er jo det der sker, hvis hun fortæller mig det du skriver - blot har hun taget det lidt på forskud.

At vide, at jeg deler min kæreste med en anden fyr (til sex) afskrækker mig ikke - tværtimod!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-08-04 19:11

Tak for pointene og held og lykke, jeg håber I finder ud af, hvad der er det bedste for jer begge to - Knus Ripley

Kommentar
Fra : t1960

Dato : 02-09-06 16:25

kære mickh
du kan gå ind på cockøld og kigge sammen med hende så kan du finde ud af om det siger jeg noget hilsen

Kommentar
Fra : t1960

Dato : 02-09-06 16:27

undskyld den hider cockold