/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Adgangskode til samsung E700
Fra : ckastrup
Vist : 414 gange
10 point
Dato : 03-08-04 22:59

HJÆÆÆLP.. jeg har et problem med min mobil (samsung E700) jeg har prøvet alle de koder som jeg kan finde og der sker intet den genstarter ikke engang som de skriver den vil gøre er der en der kan hjælpe mig med det.....

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 03-08-04 23:06

lige for at være sikker
er det en unlock kode du mangler ?

*2767*688#

til nye
#*7337#

langt det sikreste er at kontakte en unlocker
du finder en i dit område her www.dkunlock.dk
hilsen
Bjarne
www.openphone.dk
DIN UNLOCK PARTNER

Kommentar
Fra : ckastrup

Dato : 04-08-04 17:21

nej den kode har jeg prøvet men der sker ikke noget overhovede

Kommentar
Fra : Fireblade954

Dato : 07-08-04 11:50

Hej Med jer all,

jeg nægter at tro på det læader sig gøre at selv låse op via nettet.... har været omkring mange sites.

R

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 07-08-04 17:54

Fireblade954
tro det eller lad være
vist du har været rundt på mange sites (som du skriver) så har du sikert også læst at mange har haft sucse med det

Hilsen Bjarne

Kommentar
Fra : btvs

Dato : 11-08-04 00:10

Ja ja, men hvor dumme tror I samsung er????? de koder virkede på de GAMLE versioner software, de HAR lukket for den metode
Såe, hvis koderne ikke virker, så må du vej af en unlocker.....

Kommentar
Fra : soll

Dato : 12-08-04 20:07

Det er meget simpelt at åbne din samsung e710 først skal du trykke *#06#
Nu bliver dit imei nummer vist på skærmen. SKriv derefter dit imei nummer ned. Sluk telefonen og indsæt det simkort du normalt ikke kan bruge på telefonen. Nu kommer der en fejl frem på displayet,
Indtast *2767*688 efterfulgt af dit imei nummer. Nu vil skærmen blive helt grå, vent et øjeblik og din telefon vil genstarte.. Nu er din E710 åben...