/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Den bedste gratis-mail?
Fra : Selc
Vist : 669 gange
150 point
Dato : 03-08-04 21:26

Jeg flytter ofte og er træt af at skifte mail-adresse, hver gang jeg skifter internetudbyder etc. Derfor ka' jeg godt bruge et praj om, hvilken gratis mail I bedste kan anbefale. Mine behov er i prioriteret rækkefølge:

1. En mail med et let og kort navn (helst .dk eller .com), da jeg ofte skal videregive den mundtligt.
2. Den skal fungere i Outlook.
3. Den skal medføre så få reklamer og spam som muligt.
4. Og så må den gerne understøtte html og rtf.
5. Den må naturligvis også gerne have en kæmpe indbakke med masser af plads, men det er ikke afgørende.

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 03-08-04 21:32

www.hotmail.com er god den kan du bruge i outlook og også på msn!!!

Hilsen Yumatci

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 03-08-04 21:37

Prøv www.jubii.dk/e-mail Det er gratis, og man får et begrænset antal reklamer.
Torben

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 03-08-04 21:41

www.mailme.dk for noget med 70 kr/året får du smtp adgang

eller selvfølgelig gmail som ikke er åbnet endnu - godt nok uden outlook adgang. gmail.google.com

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 03-08-04 21:49

Hej igen
Jeg glemte at fortælle, at der er spamblokker.
Torben

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-08-04 21:50

Hotmail (msn) er den bedste, men ikke den med mest plads.
Hvis du i Outlook / Outlook Express slår HTML til virker det fint.
Spamfilter/blokering virker også.
Om man stadig kan få "@.msn" konto ved jeg ikke.
Hotmail og msn kan benyttes og styres fra webmail ved udbyderskift.
Eyvind.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-08-04 21:53

Vil osse sige Hotmail. Har hørt de sætter indbakken op meget snart! Og deres spamfilter er osse god!

Kommentar
Fra : Selc

Dato : 03-08-04 21:56

Jeg synes bare, at Hotmail bliver læsset til med spam. Har en kammerat, der har sit filter på højeste alarmberedskab, så han kun kan modtage mails fra folk på hans kontaktliste. Det oplever I ikke?!?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-08-04 21:57

TDC har f.eks. en frimail, men de fleste postservere kan kontaktes via en webmail opkald, så du kan læse og sende dine mails, uanset hvor du end måtte befinde dig, blot du har en adgang til nettet.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-08-04 22:00

Næh tværtimod! Synes deres spamfiltre er en af de bedste jeg har stødt på!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-08-04 22:05

Han har nok tilladt at blive vist på hotmail/msn adresseliste.

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 03-08-04 22:12

glemte at sige at www.mailme.dk er ad-fri og med virus+spam filter

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 03-08-04 22:20

Der er osse den lidt seje DitNavn@rock.com http://www.rock.com/

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 03-08-04 22:22

Hejsa ...
Prøv denne : www.spymac.com
Det er en udemærket postkasse, har selv brugt den længe....... har ikke problemer med spam.... og indbakke er på 1 GB

VH
mrhan

Kommentar
Fra : Hended

Dato : 11-09-04 10:16

Her en lille dansk mailadresse med 10Mb gratis plads:

http://www.findmail.dk

Masser af forskelliger domæner! (20 i alt!)
Virkelig god!

Har selv en