/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Copyright-tegnet ..........HVOR
Fra : fqbjs
Vist : 579 gange
50 point
Dato : 03-08-04 19:57

Jeg mener at hvis jeg benytter WINDINGS kan man finde cpoyright-tegnet, men hvilken tast er det på ?

mvh Bjarne

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 03-08-04 20:00

Gå ind i Start --> Programmer --> Tilbehør --> Systemværktøjer og --> Tegnoversigt Derinde kan du så finde ud at hvordan man laver Copyright tegnet!!!

Hilsen Yumatci

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 03-08-04 20:02

Ups det er vidst noget vrøvl det kan man hvis ingen gang!!! Unskyld!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-08-04 20:07

Det er en extended asci, og det findes ikke på en tast!
Men du kan holde Alt tasten nede mens du trykker 0169 på det numeriske tastatur ©

Kommentar
Fra : fqbjs

Dato : 03-08-04 20:18

Tak Yumatci - jeg var ikke vidende om at hjælpen var så tæt på.

mvh Bjarne

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 03-08-04 20:52

Jo den var sku der det er bare mig der er ved at blive gammel!!! men det var så let!!!

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 03-08-04 21:53

©

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-04 23:00

fqbjs -> Du har skrevet spørgsmålet i Website's. Skal du bruge tegnet på din hjemmeside ?

Kode
<html>
<head>
<script>
<!--
function cp()
{
copyright='\xA9';
document.write(copyright);
}
-->
</script>
</head>
<body>
<p>
Sådan : &#0169;
</p>
<br>
<p>
<input type="button" value="..eller klik her" onclick="cp();">
<p>
</body>
</html>

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fqbjs

Dato : 03-08-04 23:58

Nej - jeg skulle bruge det som logo til mine billeder hvori copyright-tegnet skulle medgå.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 04-08-04 01:09

fqbjs > og hvis du bruger word ( office - pakken)
så kan du gøre følg.

Indsætte et specialtegn
Klik på det sted, hvor du vil indsætte tegnet.
Klik på Symbol i menuen Indsæt, og klik derefter på fanen Specialtegn.
Dobbeltklik på det tegn, du vil indsætte.
Klik på Luk.

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 05-08-04 19:38

og man kan stadigvæk holde Alt tasten nede mens du trykker 0169 på det numeriske tastatur som tedd sagde lige før..