/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
mørke ikoner
Fra : popper
Vist : 1225 gange
100 point
Dato : 03-08-04 19:54

Hvad kan der være sket idet mine ikoner på skrivebordet er gået hen og blevet mørke specielt mine award ikoner har mistet farven

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-08-04 20:16

Har du ændret tema på skrivebordet?

Kommentar
Fra : popper

Dato : 03-08-04 20:27

nu ved jeg ikke hvad det vil sige men det mener jeg ikke at jeg har

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-08-04 20:49

Sådan slettes et skrivebordstema
Åbn Skærm i Kontrolpanel.
Klik på det tema, du vil slette, under Tema under fanen Temaer.
Klik på Slet.

Klik på Start, klik på Kontrolpanel, og dobbeltklik derefter på Skærm, hvis du vil åbne Skærm.
Du kan slette temaer, du har oprettet, temaer, du har installeret fra en cd-rom, eller temaer, du har indlæst fra World Wide Web. Du kan ikke slette de temaer, der findes i Windows.

Hvis der ikke er oprettet et specielt tema, kan du være udsat for en form for virus, der heldigvis kun driller, og hvis du bruger ME eller XP, så tilbagestil windows til tiden før problemet opstod: Start/alle programmer/tilbehør/systemværktøjer/systemgendannelse.
Det kan også være dine farveindstillinger: Højreklik på skrivebordet, egenskaber/indstillinger, og stil farver til højest(32 bit)
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : popper

Dato : 03-08-04 21:18

Til Palle Hansen
Det har desværre ikke hjulpet at gendanne systemt

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-08-04 22:06

Åbn System i kontrolpanel, klik på fanebladet avanceret og herefter klik på
indstillinger for ydeevne, klik på fanebladet visuelle effekter, sæt mærke
i lad Windows vælge den bedste indstilling for computeren
Du kan også prøve:
I kontrolpanel vælges mappeindstillinger og fanebladet vis så trykkes nulstil alle mapper og nederst trykkes gendan standardindstillinger
Det kan være windows skal genstartes?
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : Andreas1982

Modtaget 100 point
Dato : 03-08-04 23:22

Hvis det er mere generelt trænger din skærm måske til en degauss....

Den finder du i OSD på skærmens knapper

Godkendelse af svar
Fra : popper

Dato : 19-08-04 00:39

Tak for svaret Andreas1982. Men men det har ikke løst problemet jeg har derimod formateret og geninstalleret så nu fungere den ige