/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
manglende bootfix.bin i xp
Fra : Pc freak
Vist : 602 gange
50 point
Dato : 03-08-04 15:01

jeg mangler en fili i min I386 mappe som hedder bootfix.bin og så ville jeg meget gerne have hjælp til at finde, hvor den så end er. jeg har søgt min computer igennem med søgemaskinen og den fandt ikke noget. hvor kan den være?

mvh
Pc freak

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-08-04 15:19

Prøv at kigge i din installations cd under i386

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 03-08-04 15:24

Den er jo en del af Windows pre-installation kit, og bliver vist først dannet når man genererer en Windows WPE startup-CD

Kommentar
Fra : Pc freak

Dato : 03-08-04 15:30

jeg har ikke win xp cd'en det er den jeg er ved at lave en ny af, men mangler den fil. kan man ikke finde den et sted på nettet?

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 03-08-04 15:53

Det tror jeg ikke du kan

Kommentar
Fra : Pc freak

Dato : 03-08-04 16:04

hvordan laver man en WIndows WPE startup-CD?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-08-04 16:28

Du kan da ikke lave en ny inst. cd uden installationsfilerne.

Kommentar
Fra : penny

Dato : 03-08-04 17:23
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-08-04 18:18

Det er nok en anelse mere autoriseret, men jeg kan ikke lige se hvad dui kan bruge det til.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;303891

Kommentar
Fra : xou

Dato : 07-08-04 14:28

PRØVE,IDEEN ER AT JEG kopier indholdet fra min bootfix bin ud.du skal så kopier det ind i et tesk program,f.eks notebook (åbnes ved i kør at skrive notepad)og gemmer det som bootfix.bin og derpå ligge det i mappen i386.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 07-08-04 14:28

ŒÈŽØŽÀ¸ 0ŽÀ» ¸¹ º€ Íséä ¸ 0ŽÀ¹ ½¾&€~ | uƒÅâòéÅ UƒÅIt &€~ tó]é² ]¾C¬¢dV¾CèÅ ^¹€ ´Ít´ Íâôú3ÀŽÀ» &‹£g&‹G£i&Ç   &ŒOû€>d t´ÍuC´Í$u;ƒ>m V¾eèq ^Çm ƒ>k uÏè ë ú3ÀŽÀ» ¡g&‰¡i&‰GûÃèäÿ됸 0ŽØ3ÀŽÀ3ö¿ |¹ ü󤲀ê | Ëœú.ƒ>k t
.ÿm.ÿk.ÿ6i.ÿ6gËPS€>d t¬< t   ´» Íëò[XÃ
Press any key to boot from CD. . I  Uª

Kommentar
Fra : xou

Dato : 07-08-04 14:30

kopi hele indholdet - du kan osse kopier hele mappen i386 over på harddisk og derpå med bootfix.bin derpå kan du starte indstallationen derfra,med
via windows køre winnt32.exe og vælge opgrader eller ny indstallation.....
lidt nørdet måske ...men hvad...

Kommentar
Fra : xou

Dato : 07-08-04 14:32

faktisk er denne bootfix da der stå i den at den starter cd op,lige meget da
da i386 uden den godt kan stares med den på harddisken....

Kommentar
Fra : Pc freak

Dato : 09-08-04 14:51

jeg skulle bruge bootfix til at lave en ny windows XP cd da min gamle blev væk. jeg har løst mit problem, ved at kopiere bootfix fra en af bibliotekets computere.

men tak for de gode svar