/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Er g-streng til piger virkelig ...
Fra : Zambrotta
Vist : 4924 gange
10 point
Dato : 03-08-04 14:06

Hey er g-streng til piger virkelig så sexet og hot som alle går og siger, personligt synes jeg ikke det er særlig pænt og ret blamerende, hvor mange synes det er pænt/sexet når man kan se g-strengen igennem bukserne? eller med de der lavtaljede bukser hvor man kan se g-streng ligesåsnart folk bukker sig ned eller strækket sig - jeg synes det er lidt for meget, man bliver bombarderet med sex hele tiden, så vil jeg godt personligt slippe for at se folks g-streng ...

hva siger i andre?

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 03-08-04 14:08

Nogle er det pænt til, andre er det ikke.. men generelt synes jeg det ser vildt hot ud
Brommi

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-08-04 14:10

En G-streng giver indtrykket af overdimensionerede baller.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 03-08-04 14:10

jeg går nu ikke med g-sting fordi det er sexet, jeg gør det fordi det faktisk er dejligt at gå med. Især når man har bukser på, som gerne må sidde tæt, så er det dejligt, at man ikke har trusset som kan glide frem og tilbage. Men mine kan man nu aldrig se gennem bukserne, sørger altid for, at man ikke se dem osv. Eller hvis jeg nu har hvide bukser på, har jeg en hvid g-streng på også.

Men det er vel efter smag og behag.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 03-08-04 14:10

jeg går nu ikke med g-sting fordi det er sexet, jeg gør det fordi det faktisk er dejligt at gå med. Især når man har bukser på, som gerne må sidde tæt, så er det dejligt, at man ikke har trusset som kan glide frem og tilbage. Men mine kan man nu aldrig se gennem bukserne, sørger altid for, at man ikke se dem osv. Eller hvis jeg nu har hvide bukser på, har jeg en hvid g-streng på også.

Men det er vel efter smag og behag.

Kommentar
Fra : louisez

Dato : 03-08-04 14:12

jeg ved ikke om ander går med g-strang forde det skulle se sexet ud, men det er ikke derfor jeg går med det..
men det ser ikke så pænt hvis man har et på bukser eller en nederdel som sider stramt til kroppen at man så kan se mærker på røven efter underbukser og med g-strang ja så slipper man for det problem...

med lavtaljede bukser er der den ulempe at når man sætter sig ned ja så bliver de endnu laver så det skal man jo lige overveje når man køber dem gg
Louise

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-08-04 14:16

Jeg har personligt intet imod piger/unge damer går med g-strenge.. ser da helst de gør det, ikke noget mere uchamerne end en pige med oldemor trusser

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-04 14:19

Så skal du ikke tage på stranden når jeg soler. Jeg er mand og er en lykkelig ejer af en sølvgrå herre G-streng (..med plads til kalorius). Det 'smarte' er; man kan få sol på ballerne uden at ligge nøgen. Ikke at det generer mig at ligge nøgen på stranden, men folk med børn ser underlige ud i hovedet, hvis børnene kommer for tæt på. Med tanke på al den polemik omkring pædofili.

Nogle piger synes det Ok. for en mand at bære G-streng, mens andre siger : Bvadhr...

Deres problem !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-08-04 14:21

Tsk tsk Molo det var damer vi talte om...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-04 14:24

Zerg911 -> Jeg troede det var G-strenge ?

Hold du dig til damerne ....så snupper jeg kvinderne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-08-04 14:25

Hvornår bliver en pige dame, og hvornår bliver en dame kvinde eller er det omvendt?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-04 14:25

Men... Ok. så :

Nogle mænd synes det Ok. for en kvinde at bære G-streng, mens andre siger : Bvadhr...

Deres problem !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-08-04 14:26

Tror bestemt det er meget meget få mænd der synes det er Bvadhr.. Tror ikke jeg kender en eneste

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-04 14:27

Ps. Zerg911 -> Hvis du vil have uddybet forskellen, stiller du da bare et spørsmål her på Kandu.dk til nogle få hundrede point

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-04 14:29

Zerg911 -> Læs lige spørgerens indlæg én gang til :

Citat
personligt synes jeg ikke det er særlig pænt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-08-04 14:32

Hmpf er Zambrotta mand eller kvinde

Og som jeg selv skrev "meget få mænd"

Og jeg har lavet et spørgsmål til 350, med chance for 500 men ingen svar derinde endnu Nå så heller ikke så mange der har abo på den tråd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-04 14:35

Zambrotta er i hvert fald ikke gammel nok til at have udforsket sin sexualitet endnu : http://www.kandu.dk/dk/spg/46474

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-08-04 14:37

Heh hvad skulle hans far have imod han dl musik?? det er måske nogle andre filer han vil have omdøbt

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-08-04 14:42

Måske det er "farmands computer", og han ikke pludselig vil risikere at få en "bon" for ulovlig download.

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 03-08-04 14:49

:S hvorfor snakker i nu om mig ?

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-08-04 14:52

Fordi vi har snakket om g-strengene.. nu er det ligsom ikke så sjovt mere

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 03-08-04 14:54

Hvem siger jeg ikke er gammel, ku være jeg var en gammel støder på 89 der boede hjemme ! :P

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-04 14:58

Zambrotta -> Hvis man stikker snotten frem med personlige holdninger/meninger i et åbent forum som Kandu.dk risikerer man at folk 'snakker'

Der er nu ikke noget ondt i det ...bare rolig ...ikke endnu

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 03-08-04 14:59

Syns altså ikke det er RET sexet når en +100 kg dame/pige render rundt med det jeg vil betegene som en rendegraver.

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 03-08-04 15:11

lol jeg gjorde mig endda umage for at skrive det pænt - jeg synes det der lavtaljet halløj i en combo med gstreng er rent ud sagt ret så luderagtigt, men det må folk jo selv om, så skal de bare ikke klage når folk opfatter dem sådan

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-08-04 15:13

Orh hold op the_expert.. det er sQ frækt!.... på den dårlige måde. de skal sQ ikk gå med dem hvis de ikke har figur til det, og hvis der hersker nogen tvivl vil jeg gerne sige god for de piger der er i tvivl

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-04 15:28

Zambrotta -> Luderagtigt ? Jeg har skam kendt/mødt masser af agtværdige ludere (..dog ikke som 'gæst') og de har været bedre, ær- og kær-ligere mennesker end mange andre jeg møder i hverdagen !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : calista

Dato : 03-08-04 15:30

Altså.. En venindes kollega udtrykker G- strengstrusser således: ADR, det er jo bæ- snappere! (- og hun er en åleslank Quinde på 25-27 år), en anden siger,at det føles som at have tandtråd mellem ballerne.

Personligt, hvis quinderne har krop til det, så er g- strengsbanditter ok. Det ser bare herrens ud til lavtaljede bukser (som nævnt tidligere)

Og så er jeg rygende enig med the_expert!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-04 15:36

the_expert & calista -> Hva' nu hvis fyren 'tænder' på en herdebred kvinde, er det så ik' iorden hun klæder sig som resten af hendes 'slankere' (kvinde-)køn ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-08-04 15:37

Calista din veninde skal bare omvendes lidt kender en del piger der også sagde det i starten.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 03-08-04 15:39

Molo, jo klart da!! Det var min personlige mening

Zerg, så skal jeg også omvendes! Hvilket min mand vil sætte STOR pris på *GG*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-08-04 15:41

Kort og godt, Ja jeg mener en pige iført G-streng ser kanon sexet ud. Dog mener jeg ikke det er pænt til overvægtige og fede piger, da det er rigtigt som Teil skriver, at ballerne let kommer til at se overdimensionerede ud.

Angående de lavtaljede bukser, så synes jeg også det ser vildt åndsvagt ud når trusserne stikker ovenud

Løsning: Tanga... eller drop trusserne de dage

Kommentar
Fra : surtkurt

Dato : 03-08-04 15:44

Når der er to personer er der to holdninger, så det jeg synes er det rigtige er nødvendigvis ikke det rigtige

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-08-04 15:44

Calista så er det vel bare igang..

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-08-04 15:48

Nå jeg vil til og hjem, snakz i morgen.
OG så er der dem der skal øve sig..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-04 16:03

Rettelse fra :

Citat
Fra : Zerg911 Dato : 03-08-04 15:37

Calista din veninde skal bare omvendes lidt kender en del piger der også sagde det i starten.

Til :
Citat
Calista din veninde skal bare vende G-strengen om. Jeg kender en del piger, der også havde dem omvendt på i starten.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-08-04 16:14

ævs!

Kommentar
Fra : smut

Dato : 03-08-04 18:32

>molo<
nu må du love mig du ikke stiller op i sølvfarvede g-streng næste gang vi skal ud og fiske så tror jeg sgu jeg hopper i baljen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-04 18:51

smut -> Medmindre du har røgntensyn, har jeg svært ved at forstille mig at du kan se, hvad jeg bærer under mine Ron Thomson Classic Waders m/filtsåler

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 03-08-04 19:28

på nogle ser det pænt eller frækt ud med g-streng og andre gør det ikke... det er vel op til personen selv at styre sit tøj og udseende ...

vi andre kan så dømme, og er det helt galt .. så sig det til personen...

vh
D9N

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 03-08-04 20:12

hej

Jeg går selv med g-streng og vejer 59kg. Min kæreste elsker min røv og kan godt li hvis man kan ane g-strengen. Har faktisk nogle med smykker på det øverste af bagsiden af g-stregen og det ser ret godt ud til et par stramme jeans ( så længe at man ikke kan se strengen der går op ad, så man kan se sprækken. For det ser da ucharmerende ud.), som sidder godt på røven, sammen med en mavekæde. Det ser ikke luderagtigt ud, hvis man bare har en go t-shirt på, hvor brysterne ikke falder ud og har den rigtige udstråling. Man ser vel bare sexet ud ?!

Men hva, smag og behag...

Kommentar
Fra : fnug82

Dato : 10-08-04 15:37

jeg bruger netop g-streng for at man ik ska kunne se trusserne gennem bukserne...det ser da tosset ud med et par stamme bukser og så har man ellers 4 balder fordi man har et par brede trusser på.
og desuden er de da også lidt halv frækt...ddet siger min kæreste i hvertilfald.

Kommentar
Fra : Gertz

Dato : 10-08-04 15:59

G-streng har også den virkning den "skjuler" lidt og det giver lejlighed til at fantasien arbejder..
Der udsendes nogle signaler når man er iført g-streng, men det er lige såvel bærerens egen attitude og fremtoning.
Hvis jeg så Molekyle ligge iført g-streng på stranden vil jeg ikke tænke over det, men hvis jeg tilgengæld mødte ham på et diskotek eller lign. kun iført g-streng, vil jeg nok tænke mit..

Personligt elsker jeg at se en kæreste iført g-streng (man håber på hun snart tager dem af, men de er også pæne i sig selv) , netop pga. de er lidt frække og pirrende.. Men tilgengæld, hvis/når jeg tjekker en pige ud, så er g-streng ikke noget jeg kigger efter som det først.

Hvorvidt g-streng i sig selv kan betegnes som luderagtigt, skal findes i betragterens øje.

Kommentar
Fra : skibonitten

Dato : 11-08-04 09:03

G-Streng er, syntes jeg, temmeligt pænt - på de fleste, men glem ikke at der er en grund til at en g-strengs trusse på en stor bagdel kaldes for en rendegraver.... det er jo ikke alle det klæder....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-08-04 17:09

Nu ta'r jeg altså min på !!! For det er dælme varmt her på Ama'r

Jeg vender tilbage og sider om det strammer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-08-04 17:22

[hør]One size fits all !!! = MEDIUM

Sidder som støbt til (- ud af ) kroppen (- oplevelsen)

Jeg ved ikke, hvordan det ser ud..? ( ..men det er behageligt at have på

Citat
M made in Italy ;

Shell Fabric (.. = strengen + overskydende stof) : 87% Nylon, 13% Spandex.
Crotchlining (.. = nosseholderen) : 95% Cotton, 5% Spandex.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-08-04 18:19

Kan man komme med på en kigger?!

Kommentar
Fra : Deigaard

Dato : 29-08-04 18:28

Hey yo!!!

For det første er g-streng rar at gå med for pigerne/damerne, og det er jo vigtigt!
for det andet tror jeg at de fleste mænd/drenge synes deter bedre end besse-underhakkerer! AAADDDRRRRR
hvis nu en pige har et par stramme bukser på, ser det ret kikset ud, med 1 streg ned af hver balle, fordi man kan se hvor underbukserne går til...
På den anden side har piger jo menses en gang imellem, og det er faktisk mega upraktisk med g-streng i disse tilfælde... Men så synes jeg personligt, at det er pænest med hotpants...

Det var så min mening!

Kommentar
Fra : trofast

Dato : 23-09-04 09:38

jeg synes da klart at g-streng er lækkert specielt i sexuelt øjemed. elsker at se en dejlig pige slank god krop og fræk som fanden i en g streng jo frækkere en g-streng jo bedre