/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Kontaktlinser- hvad skal jeg vælge??
Fra : SEPPE
Vist : 898 gange
105 point
Dato : 03-08-04 10:32

Jeg overvejer at få kontaktlinser, men hvilket mærke skal jeg vælge?

Hvad er bedst, 1-dags, 14-dags, månedslinser eller?

Hvor er det billigst? Jeg kender nettolinsen, billigere bliver det vel ikke??

Hvad er jeres erfaringer?

Pfh. tak.

Accepteret svar
Fra : pipzi

Modtaget 115 point
Dato : 03-08-04 10:40

Det er ret individuelt hvilket mærke man har bedst af at bruge. Så du er egentlig nød til at prøve dig frem. Men hvis du skal til at have linser, så skal man en tur forbi optikeren, da det skal måles ud hvilket størrelse man skal have osv. Selv bruger jeg en dags linser, da jeg ikke har lyst til at skulle rense hele tiden. Det er så lidt dyrere, men det betaler jeg gerne for. Man smider dem bare ud når man tager dem ud af øjet.

Hvad der er billigst, det er vel netto linsen, men det har jeg ingen erfaring med. Jeg køber gennem optikeren, fordi så følger der gratis tjek med jævnligt, så man hele tiden kan henvende sig, hvis der er det mindste. Så jeg ville ikke turde køre over nettet. Da man så ikke lige har nogen at henvende sig til.

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 03-08-04 12:27

Hej Seppe!

Først skal du gå til en optikker og få målt dine øjne - derefter snakker i om de muligheder som er for dig.

Derefter syntes jeg at du skal finde ud af hvilke typer som passer til dig og hvilke du kan bruge - når du har fundet ud af de muligheder du har (hårde, bløde, 1-dags, 14-dags eller månedslinser), så kan du gå på nettet og finde hvor du kan købe de ønskede linser billigst.

Held og lykke
Jysch

Godkendelse af svar
Fra : SEPPE

Dato : 18-08-04 13:56

Tak for svaret pipzi.

Kommentar
Fra : zZool

Dato : 14-07-05 16:06

Har du fundet hvilke kontaktlinser du skal bruge? Så besøg dette site som viser de top 5 sites som sælger billige kontaktlinser på nettet:
http://www.billige.kontaktlinser-online.dk