/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Bryllup - morgengave
Fra : Mallie
Vist : 519 gange
100 point
Dato : 03-08-04 09:48

Min kollega skal giftes på lørdag og har endnu ikke købt en morgengave til sin kommende kone fordi han er tom for ideer. Det går jo selvfølgelig ikke, så kunne I måske hjælpe med lidt inspiration ?

Han tænker også på at invitere hende på en romantisk weekend på en kro eller lign. så anbefalinger af kroophold modtages gerne

/Mallie

Accepteret svar
Fra : ferik

Modtaget 50 point
Dato : 03-08-04 10:38

hvis hun er til smykker så giv hende et sådan
kroophold! der har lige været 4 tv udsendelser på dr2 4 lørdage i træk, fra 4 forskellige spændende kroer
belignende rundt i landet
ferik

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-08-04 10:49

Han kunne give hende en opvaskebørste.............................................med sit eget navn på.

Kommentar
Fra : borkfelt

Dato : 03-08-04 11:01

kære ven en morgen gave er jo noget der skal vare hele livet, så mon ikke det skal være et flot smykke i guld, for du vil vel ikke gå så langt som en skuespiller sagde, hun skal have noget til hænder arme og hals, og så gav han hende tre stykke sæbe, nej vælg et smykke, tillykke og hilsen Borkfelt. eigil.l@esenet,dk

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 03-08-04 11:10

Helt klart et smykke
Frieda

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-08-04 16:43

Ja selvfølgelig et smykke.................kunne bare ikke lade være.

Kommentar
Fra : Mallie

Dato : 04-08-04 16:06

Jamen hun går åbenbart aldrig rigtig med smykker.

Hun er dyrlæge, måske er hun bange for at en ring skal forsvinde oppe i koen

Godkendelse af svar
Fra : Mallie

Dato : 05-01-06 12:56

Tak for svaret ferik.