/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
HJÆLP TIL CS!!!!!!!
Fra : jackaske
Vist : 649 gange
100 point
Dato : 03-08-04 00:28

jeg har downloaded "dedicated server" på steam, og har fået den op at køre.. men jeg ved ikke hvordan man får fy_ maps ind (spicielt fy_poolday og fy_snow!!) og hvordan man kicker en.

håber nogle ka hjælpe mig..

på forhånd tak.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-08-04 00:42

Øhhh Sikkert

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 03-08-04 00:58

hvad mener du?

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-08-04 08:14

For at kunne kicke folk skal du ind og finde Admin MoD, eller AmX MoD. Der er et par stykker at vælge imellem, fy_maps skal du tilføje til serverens map list efter du har lagt mapsne ind hvor de andre er.
Yes?

Zerg

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 03-08-04 10:29

problemet med maps'ne er jeg ved IKKE hvor de skal lægges i forhold til servere, for i mappen steamapps -> my email -> dedicated server, er der ikke nogen mappe der hedder maps eller noget

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-08-04 10:35

Nej de skal bare lægges ind til de andre.. Hvis du er helt i vildrede om hvor de skal lægge så gå ned i:
Start -> Søg -> Filer -> f.eks skriv de_dust

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 03-08-04 10:47

jep ved godt hvor de ligger i CS (cstrike -> maps).. men der ligger fy_snow allerede(!)

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-08-04 10:48

Og du kan ikke finde fy_snow når du gå ind for at lave et map, eller ?

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 03-08-04 10:51

nej.. der står kun de "originale" såsom de_dust, de_astec, de_storm.. osv

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-08-04 10:53

hm..

Når serveren er startet så prøv at skrive changelevel fy_snow

Mener ikke der plejer at være det store ved det..

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-08-04 10:54

Btw er det CS 1.6 eller 1.5 vi taler om her ?

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 03-08-04 10:55

] changelevel fy_snow
changelevel failed: 'fy_snow' not found on server.
er hvad der kommer til at stå

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-08-04 10:57

hm
Prøv at lægge mappet herind hvis du ikke allerede prøvet det

eks.
E:\Programmer\Spil\cs 1.6\SteamApps\email@hotmail.com\counter-strike\cstrike\maps

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 03-08-04 10:57

1.6

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 03-08-04 11:02

det er der de ligger i forvejen (!)

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-08-04 11:04

hmpf!

Så ved jeg ikke hvad du gør galt :-^
Det er sådan mit virker

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 03-08-04 11:06

kan du ikke prøvet at joine min?? ip'en er 62.243.178.197:27015

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-08-04 11:11

Ville gerne men kan ikke, for det første så er jeg på arbejde, for det andet så har jeg ikke internet derhjemme lige pt.

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 03-08-04 11:14

arg pis :( .. kan der være en fil man skal ind og ændre i..?

Accepteret svar
Fra : Zerg911

Modtaget 100 point
Dato : 03-08-04 11:14

Nej, er du 100% sikker på at det fy map du har er rigtig fil type osv. ?

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 03-08-04 11:18

det tror jeg da.. det er næsten kun den bane jeg spiller der er en txt-fil, en bsp og en res tror jeg

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-08-04 11:57

Hmm
Du spiller over internettet ikke?? Så bare find en server som spiller fy_maps og download dem på den måde, ved at joine dem.
Du kan ændre hvilke maps den skal finde ved at gå ned i "Change filter" og vælge spiller Counter-Strike og ved maps skrive fy_snow eller hvad ud nu vil, dette kan du gøre ved server listen..

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-08-04 11:58

Hej Jackaske

Måske jeg er helt forkert på den, men kan der være snavs i din computer eller kan der være noget i udu, der gør at du ikke kan få det til at virke?? Jeg spørger fordi jeg kan se din tekst er fyldt med underlige tegn i stedet for bogstaver, så måske der er noget galt

// Toupie

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 03-08-04 12:07

hehe.. jeg troede bare det var pA min comp.. ja.. tror jeg.. men det har vidst ikke noget med steam at gQre.. men jeg skal ha geninstalleret windows nu.. sA jeg skrive nAr jeg har gjort det.. og PS.. det er fordi jeg gerne vil ha MIN EGEN server

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-08-04 12:20

Jackaske jeg er simpelthen imponeret over at Zerg har kunne hjælpe dig og forstå hvad du har skrevet Sunowich kunne ikke forstå dig, kan jeg se

Jeg glæder mig til, at høre/se om det hjælper med en geninstall af win

// Toupie

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 03-08-04 12:24

okay.. dejligt at høre;)................. jeg går igang............. NU!! ;)

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-08-04 12:26

Så besværligt er det jo heller ikke det er jo kun hans æøå der er fucked

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 03-08-04 13:10

nu virker det vidst igen... efter at jeg har geninstalleret windows

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-08-04 13:12

Prøv at skrive noget med bogstaverne æøå ??

Og virker dit steam også ?

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 03-08-04 13:14

har ikke installeret det endnu.. skal lige have driverene på plads æøå

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-08-04 13:16

Yes yes det virker

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 03-08-04 13:19

jeg prøver lige med steam...... skriver når det er installeret

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-08-04 14:08

Det ser godt ud Jackaske

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 03-08-04 17:03

det er det samme:( .. kender i nogle gode admin programmer som ikke kræver mærkeligt og yderst forrende installation?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-08-04 17:40

Æv æv det var ærgeligt Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med det andet, men jeg håber andre kan held og lykke med det...

// Toupie

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 03-08-04 19:49

tark:D

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 04-08-04 08:23

Mener AmX MoD er nemt at installere..

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 04-08-04 19:49

synes jeg ikke... men jeg har fået admin mod op at køre.. men fy_Snow??

Godkendelse af svar
Fra : jackaske

Dato : 16-08-04 13:36

Tak for svaret Zerg911... jeg fandt selv ud af svaret.. men tak for hjælpen..

cya ;)